Hoi, Ik ben 4 weken geleden moeder geworden en omdat de kleine 2 weken in het ziekenhuis lag heb ik toch nog een aantal vragen (die ik niet aan de kraamzorg kan stellen of kon stellen omdat ik die niet had) blauwe oogjes, wanneer worden deze de juiste kleur? buikkrampjes , behalve venkelthee ipv gewoon gekookt water met melk wat kan ik nog meer geven om de pijntjes weg te nemen? Hoelang blijft hij buik krampjes houden? Babyhaar, ik heb ooit ergens gelezen dat je deze moet laten knippen zodat ze echte haar kan groeien is dit zo? Eten, wanneer begin je met ander eten buiten de melk? Na 4 maanden? Of kan je al eerder wat geven? Lijst met hoeveelheid. Waar kan je een lijst vinden met hoeveel ml de kleine moet eten? Op het cb zeggen ze namelijk wat anders dan wat op de nutrilon verpakking staat! Slaapritueel, waneer gaat hij minder slapen? En hoe moet ik dat nu opbouwen. Hij doet het nu ongeveer zo..elke dag komt hij wel rond andere tijden, ik laat hem dus ook gewoon slapen wanneer hij slaapt! Rond 9 uur word hij wakker, verschonen, schone kleertjes aan en dan ene keer in bad andere keer niet, eten en dan weer slapen, 12 uur weer wakker verschonen eten en slapen tot 3/4 uur verschonen eten slapen tot 8 uur verschonen eten slapen dan om 23 uur en dan om 4 uur. Wanneer ga je hem ergens anders in doen, behalve bed. Ze wipstoel of de box bv. bad hoevaak verschonen jullie de kleertjes en hoevaak gaat hij in bad? Een hoop vragen...wil gewoon even weten hoe een ander erover denkt.. alvast bedankt!
of het moet weet ik niet maar ik deed het wel.. Helft koken andere hleft om het op temperatuur temaken(dus koud er bij)
o en de spa blauw hoef je niet te koken hoor. zelfs kraanwater hoef je niet meer te koken van te voren.