6 weken na ks, volledig borstvoeding en nu al ongesteld?? Kan dat??

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Mama-in-love, 11 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik ben 6 weken geleden bevallen via keizersnede van onze dochter. Ik geef volledig borstvoeding en ben nu ongesteld volgens mij! Kan dat?

Of is het weer verergering van vloeien na de bevalling? Heb al zo lang geen roodverlies meer gehad en nu ineens al 2 dagen flink!

Wie had dit ook??

2. moniponi

moniponi Fanatiek lid

21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is toch een nabloeding? Kan me vaag zoiets herinneren. (Ook ks gehad). Werd zelf pas na 8,5 maanden weer ongesteld.

Maar het kan wel trouwens, dan ben je dus ook weer vruchtbaar ;).

3. Lauraa98

Lauraa98 Bekend lid

25 aug 2008
    607
    8
    18
    Ik kan je een hand geven, hier ook weer licht rood/ roze verlies. Ik heb ook al 3 dagen hoodpijn. Volgens mij is het bij mij geen kraamvloed meer want dat is ook al een tijdje gestopt. Ik geef ook volledige bv maar het kan volgens mij wel al snel weer terugkomen bij sommige vrouwen. Misschien behoren wij tot die pechvogels.

4. Lauraa98

Lauraa98 Bekend lid

25 aug 2008
    607
    8
    18
    Het topic hieronder 'ongesteld' is toevallig ook nog iemand met precies hetzelfde:p

5. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit had ik bij m'n eerste precies zo, na 6 weken de eerste menstruatie ondanks KS en volledige BV. Het kan dus...

6. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oké, apart!

Wel fijn dat het vlot weer op de rit is dan al vind ik een ongie overslaan niet erg :p

7. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Oh ik ook hoor ! Twee keizersnedes en met de bv. strak na 6 à 8 weken weer regelmatig ongesteld en ook erg vruchtbaar , die cyclus knalt overal doorheen ( gelukkig )

8. Lonit27

Lonit27 Actief lid

24 sep 2008
    478
    0
    0
    Hier nog één. Bij mijn eerste heb ik een keizersnede gehad en gaf ik volledige borstvoeding. Na 6 weken stopte ik met vloeien...ik blij! Ik heb er echter maar één weekje van kunnen genieten...daarna - dus 8 weken na de bevalling- werd ik weer ongesteld. Ooooh wat was ik verontwaardigd! :D
    Maar op zich natuurlijk wel goed dat mijn lijf het weer zo snel deed :)

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    dat kan idd...hier bij mijn dochter (normale bevalling na 6 a7 weken idd... en bij zoontje ook weer....en vanaf daar ongeregeld (maar ja ik heb pcos) na dochter was ik constant ongesteld.... bleuuuhh... een keer een week niet was uitzonderlijk. En bij mijn zoontje gewoon netjes elke 4a6 weken (met een uitschieter van vorige keer van 8 weken)

Deel Deze Pagina