18 weken zwanger en moe, misselijk en niet lekker

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door roosje1977, 17 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roosje1977

29 apr 2008
    11
    0
    0
    ik ben bijna 18 weken zwanger :D , maar ik voel me op het moment helemaal niet goed.
    kan echt de hele dag slapen, slapen, en nog eens slapen, en ben ook gedurende de hele dag nog steeds misselijk met braken en soms tot overgeven toe.
    de eerste 3 maanden heb ik nergens last van gehad, maar een week of 7 geleden heb ik griep gehad, en sinsdien heb ik er last van.
    heb tegen het overgeven al zetpillen gekregen, maar die neem ik nu niet meer, want het is niet zo dat ik de hele dag overgeef, en die zijn vooral bestemd voor erge zieken.
    nu heb ik een drankje gekregen tegen het zuur en de oprispingen, maar wordt daar nog beroerder van. ook weer mee gestopt dus.
    ook ben ik enorm lusteloos, slaap 's nachts gerust de klok rond, om 's middags alweer naar bed toe te gaan...
    wie hekent zich hierin? ik dacht dat deze periode juist weer beter zou zijn, wat betreft klachten enzo...
    oh ja, mijn bloed is al nagekeken, dat was in orde!

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

Wat balen meid! De 'betere' periode zou nu juist moeten beginnen! Hopelijk is het tijdelijk. Succes!

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    herken me er alleen in dat ik ook nog steeds erg moe ben. kan ook wel constant slapen.. heb heel erg weinig energie. voel me voor de rest wel goed, niet misselijk ofzo.

sterkte ermee.

4. jessica1

jessica1 Niet meer actief

herken me zelf ook alleen in dat ik zo ontzettend moe ben maar ben natuurlijk ook wel een stuk verder in me zwangerschap,
    hoop voor je dat het tijdelijk is
    en dat je straks er nog lekker van kan gaan genieten

5. Niet meer actief

Ik herken het niet, slaap juist heel slecht...

Deel Deze Pagina