Vier weken na de bevalling ben ik begonnen met de pil. De dag voordat ik begon dacht ik een eisprong gevoeld te hebben en precies twee weken daarna werd ik inderdaad door de pil heen ongesteld. Nu ben ik met mijn tweede strip bezig en ben ik precies op vier weken na mijn eerste menstruatie weer ongesteld geworden, terwijl volgende week pas mijn stopweek is. Moet ik me zorgen maken of de pil op dit moment wel helemaal veilig is?
Hoi Belle84, je pilstrip zou in principe al wel veilig moeten zijn nu, maar ik denk wel dat je eigen lichaam nog een laatste schoonmaak aan het houden is. Ik zou als ik jullie was wel nog een condom gebruiken bij gemeenschap en waarschijlijk is de volgende strip zonder doorbraakbloedingen. Als dit niet het geval is kun je altijd even informeren bij je huisarts. Slik je pil wel elke dag he ()! Probeer anders ook eens m echt op hetzelfde tijdstip te slikken, wellicht helpt dat. Groetjes Brigitte
dankjewel voor de informatie. Tot nu toe hadden we geen extra maatregelen genomen, omdat de huisarts zei dat de pil gelijk veilig is als hij vanaf de vierde week na de bevalling wordt geslikt. Maar omdat ik doorbraakbloedingen heb zal het inderdaad toch nog wel verstandig zijn. Ik slik hem wel trouw hoor, want ik vond de bevalling zo heftig dat ik nu nog in de fase NOOIT MEER! zit