Geboortetens

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Nina010, 7 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    hallo verloskundige

Ik ben gisteren door mijn vk gewezen op een apparaatje wat geboortetens heet.(ik ben al over 10 dagen uitgerekend.. vond wel raar dat ik zo laat pas info krijg over mogelijke pijnbestrijdingen..)
    Ik overweeg namelijk om thuis te bevallen en dat schijnt de enige pijnbestrijding te zijn die je ook thuis mag gebruiken.

Ik heb op het forum gekeken naar ervaringen etc maar word er niet veel wijzer van.
    Ben je ermee bekend? En wat zijn jouw ideeen ervaringen hiermee?

Je mag het apparaat niet gebruiken met hartproblemen staat er., Nu heb ik die niet maar heb wel sinds mn geboorte een hartruis, maar nooit medicatie voor gekregen of last van gehad. (is toevallig ondekt 3 jaar geleden)

Ik hoop wat van je te horen

dank je!

groetjes, nina

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi nina,

Ik hoor er verschillende reacties op, de een vind het heelrijk de ander helemaal niets. Het is een kwestie van uitproberen om er over te oordelen. Wat het doet is op het moment dat je op het knopje drukt krijg een een schokje (op je rug) dit verplaats de pijn, dus van je buik naar je rug.
    Laat je er goed over informeren, lees je in en besluit voor jezelf of het wat voor je is.
    Je heb in de thuis situatie inderdaad geen pijnbestrijding.

Imke

Deel Deze Pagina