Zo vaak hoor je vreselijke verhalen van bazen die hem lichtelijk (of niet lichtelijk) flippen. Ik was dus super nerveus om aan mijn baas te vertellen dat ik zwanger was.. werk daar pas 3 weken Gelukkig zijn de wonderen de wereld nog niet uit want ze zei meteen; oh heb ik ook gehad toen ik ergens 2 weken werkte, leuk toch! En werk is maar werk, je leven gaat gewoon door zoals het hoort Fijn om ook een keer een positieve reactie te horen en niet meteen buiten te liggen. Om mensen die het op het werk moeten vertellen een hart onder de riem te steken, nog meer positieve verhalen?
Mijn contract is verlengd met een jaar terwijl ik in verwachting was en nauwelijks kon werken door zware bekkenklachten. Van dit contractjaar zal ik meer 7 maanden werken, als het goed is, maar ze durven het toch aan! 💪🏼
Ik was ook zo zenuwachtig. Was 15 weken zwanger en vertelde het mijn leidinggevende. Die reageerde meteen super enthousiast. Mijn contract is verlengd toen ik 24 weken zwanger was met 8 maanden. Hij loopt precies een maand nadat ik terug kom van verlof af en dan zien we wel weer verder
Hier ook! Zat al weken/maanden grotendeels in de ziektewet en verwachting was niet dat ik daar nog uit zou komen. Toch contract van een jaar gekregen. Ze zijn alleen maar blij voor me en qua ziektewet/herstel heb ik ook alle tijd/ruimte gekregen. Zo kan het idd ook
Hier ook heel positief! Mijn jaarcontract liep af tijdens mijn zwangerschapsverlof, maar heb voor mijn verlof mijn nieuwe, vaste (!) contract mogen tekenen. Dit terwijl ik nog geen vast contract had hoeven krijgen en ik vanaf 20 weken al deels in de ziektewet zat.
Hier ook positief. Toen ik het vertelde mocht ik van mijn baas niet meer op ladders enzo staan. Toen ik last kreeg heeft hij gezegd dat ik het rustiger aan moest doen en vast contract gekregen tijdens zwangerschap!
Bij mijn 2e zoontje was mijn leiding gevende super enthousiast en blij. En gilde gewoon..... Nu ben ik weer inverwachting van onze 3e... En het komt totaal als een verrassing voor haar. Daarom wil ik het echt zo leuk en speciaal mogelijk vertellen.... De contact met haar is best goed vandaar. Ik hoop dat ze deze keer weer enthousiast is... En ben druk aan het brainstormen hoe het te vertellen. Daarom wou ik wachten tot ik het geslacht weet. Zodat ik gerichter het kan vertellen met kleur.... Maar dat zal wel helemaal goed komen. Ik vertel haar na het Voorjaarsvakantie dan ben ik 14 wk. Wil ook niet te lang wachten ook ivm verlof Etc Etc
Mijn zwangerschap verliep prima. Ik was alleen extreem moe. Met 28 weken naar het ziekenhuis doorgestuurd ivm minder tot geen beweging. Gelukkig was alles goed. En mocht gewoon blijven werken. teamleidster was al op de hoogte gesteld door collega's dat ik die dag niet meer terug kwam en waarom. Teamleidster belde later op de middag dat ik een week thuis moest blijven (ziektewet) en daarna op gesprek moest komen. In het gesprek zei ze gelijk dat ik maar halve dagen mocht komen werken of in de ziektewet moest blijven omdat ze vond dat ik goed voor de baby en mezelf moest zorgen
Een collega deed het ooit met paaseitjes roze en blauw mee te nemen. Gewoon onder mom van uitdelen en als je dan eentje pakte zei denk je dat het een jongetje/meisje wordt? Hihi
Hier aangenomen voor een nieuwe baan. Waarbij ik zelf ook echt nog wat eisen had wilde ik mijn andere baan voor deze opzeggen. Nu 7 weken daar gewerkt en over 3 dagen begint mijn verlof.
Ohhh dit klinkt erg leuk zeg wauw. Dat ga ik doen.. Plus ik wou de kinderen op mijn werk ook verassen dus zou dit ook kunnen trakteren. Oh wat leuk zeg. Dank je wel. Nu moet ik op zoek naar roze?paaseitjes? Blauw weet ik zoieso
Toen ik 17 weken zwanger was op sollicitatiegesprek gegaan.. aan het eind van het gesprek netjes aangegeven dat ik zwanger ben. Zelfde middag werd ik aangenomen
Ik werkte ook een paar weken bij mijn werkgever en toen bleek ik ook zwanger en men reageerde heelnerg leuk en heb zelfs tijdens mijn zwangerschaps verlof een vast contract gekregen . Dus ook een positief verhaal!
Mijn leidinggevende gaf mij als kadootje op m'n laatste dag voor m'n verlof een contract voor onbepaalde tijd 😊 En ik kreeg een verwenpakketje voor in m'n verlof!
Ik had net verteld dat ik zwanger was en mijn contract werd met 1 jaar verlengd hier ook hele leuke reactie van baas en clustermanager
Een sollicitatiegesprek toen ik 20 weken zwanger was. Kon nog 3 maanden werken en dan zou ik 4 maanden met verlof gaan. Gewoon aangenomen.