Ik zit een tijdje te werken en ik sta op om even een plasje te plegen en ik voel een stekende pijn vanuit de rechterkant van mijn onderbuik richting mijn zij en even naar de rug.. net alsof iets gruwelijk hard aan een spier loopt te trekken.. Als ik zit dan gaat het goed, maar probeer ik op te staan dan komt het gevoel weer. Loop ik even dan zakt het wel weg totdat ik weer een leuke beweging maak.. Ik heb bij Eefje eigenlijk amper bandenpijn gehad, maar de hele week krijg ik al reacties dat je het nu echt goed gaat zien, en mijn buik gaat ook echt richting bovenkant al.. zal dit bandenpijn zijn? Ik vind het nu al iets minder eng omdat ik echt merk dat het door beweging komt, maar ik schrok net behoorlijk.. Ik moest wel een zware tas tillen vanmorgen, kan het daardoor erger worden? bedankt alvast.. knuf mo
Wees gerust. Ik heb/had dit ook. Zeker rond dezelfde termijn als dat jij nu zit. Ook bij mijn eerste zw nergens last van, maar met deze wel. Klinkt heel bekend en kan geen kwaad. Is idd gewoon je banden. Soms sta ik even krom van de steken, maar die trekken idd snel weer weg als je loopt. Gewoon voortaan rustiger opstaan. Sterkte
ook ik herken deze pijn... idd niet te druk om maken! ik had het bij mijn vorige zwangerschap ook en nu ook weer, dus zal er ongetwijfeld wel bij horen!! geniet lekker van je zwangerschap, groetjes riniti
Ik had dit ook een paa rkeer, vooral als ik erg druk was geweest,.. of veel gebukt had of gelopen.. een warme kruik en een warm bad deden wonderen. En rustig aan doen..