Wanneer baby eigen kamer

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Spoiled, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    Als hij zo gewend is aan het speentje, zou ik wachten tot hij dat afgewend is, als er verder geen slaapproblemen zijn.

Hij heeft hier zijn eigen kamertje gekregen toen ik te veel last kreeg van slaapgebrek met 12 weken. We hadden last van elkaar met bewegen/geluiden en toen hij daar sliep sliep hij zelf ook beter, dus was een goede keuze!

2. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Onze oudste ging naar zijn eigen kamer toen hij zelf zijn speentje kon vinden, hij was toen net 6 maanden. Nachtvoedingen wilde hij al vanaf 11 weken niet meer, maar moest er nog wel 2 tot 6 keer per nacht uit voor zijn speen, tot 6 maanden dus.
    Ik vond het heerlijk toen hij bij ons lag, maar ook weer heel lekker dat onze kamer weer van ons was :).

De jongste ligt nog bij ons op de kamer. Hij slaapt pas sinds vrijdagnacht door (joepie :D), nou ja, zonder voeding. Wordt nog 1 keer wakker rond 4 a 5 uur.

Het zou goed kunnen dat hij minder vaak wakker wordt zonder jullie slaapgeluiden. Of dat hij zelf weer in slaap valt voordat jullie wakker worden om zijn speentje te geven. Een knuffel of doekje aan de speen maakt het voor je kleine een stuk makkelijker om hem terug te vinden. Ik ben vergeten hoe oud hij is, maar meestal lukt dat wel met een maand of 6/7.

Deel Deze Pagina