Hallo dames, Ik heb vorige week een boxmobiel van Woezel en Pip gekocht. Deze moet je opwinden (net als muziekdoos) om geluid uit te krijgen. Is dit bij alle boxmobielen zo? De boxmobiel stopt namelijk steeds na een paar minuten en dan moet je hem steeds opnieuw opwinden. Iemand ervaring hier mee? Of enige idee welke boxmobiel wel op batterijen werkt? Groetjes Miriam
Ik had er eentje van Tiny Love en deze werkt gewoon op batterijen en de afstandsbediening die erbij zat ook haha
Ja je hebt box mobielen die op batterijen werken en zelfs op afstandsbediening. We hebben de rainforest waar dat beide op zat.
Hier ook een tiny love mobiel, super makkelijk, draaide volgens mij 10/15 minuten. Muziekjes irriteerden ook niet en je kon ze harder/zachter zetten. Ideaal! (bij de 2e box hadden we ook zo'n opdraai... vond dat best vervelend)
Wij hebben ook die van Woezel en Pip maar ik vind het niet erg om hem af en toe op te moeten winden. Als Lars net in de box ligt, windt ik m op en daarna alleen als ik er zin in heb (vaak ligt Lars dan lekker rustig rond te kijken). Soms begint Lars n beetje te piepen en dan windt ik m weer ff op, maar ik vind dat (tot nu toe) geen probleem..
Mijn zoontje is nogal ongeduldig, als ik te lang wacht met opwinden dan schreeuw hij het uit. Moet er dan steeds bij gaan staan om aan te doen. Ga de boxmobiel dus ruilen voor een andere. Wel jammer want ik vind die van W&P zo ontzettend schattig!
Aha, ja als Lars wat ouder is, kan t best zijn dat ie er ook om gaat schreeuwen, maar ik hoop dat ie zichzelf dan ook nog kan vermaken zonder de mobiel Maar idd die van W&P is echt errug lief, leuk deuntje ook.. Zit de hele dag in mn kop..
Ik heb ook die van woezel en pip en mijn dochter vond het niet erg als hij afgelopen was. Maar Vince die begint gelijk te gillen hahaha. Net zo lang tot je hem weer aan zet! Ik was ook al aan het denken om een andere te halen, maar voorlopig doe ik het hier nog maar even mee.
ik heb ook de rainforest en die speelt 15 minuten dus dat scheelt! en er zit idd een afstandbediening bij! ideaal als je in de keuken staat te koken!