Boxmobiel met batterijen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mir1984, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Hallo dames,

Ik heb vorige week een boxmobiel van Woezel en Pip gekocht. Deze moet je opwinden (net als muziekdoos) om geluid uit te krijgen. Is dit bij alle boxmobielen zo? De boxmobiel stopt namelijk steeds na een paar minuten en dan moet je hem steeds opnieuw opwinden. Iemand ervaring hier mee? Of enige idee welke boxmobiel wel op batterijen werkt?

Groetjes Miriam

2. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik had er eentje van Tiny Love en deze werkt gewoon op batterijen en de afstandsbediening die erbij zat ook haha

3. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Ja je hebt box mobielen die op batterijen werken en zelfs op afstandsbediening. We hebben de rainforest waar dat beide op zat.

4. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Hier ook een tiny love mobiel, super makkelijk, draaide volgens mij 10/15 minuten. Muziekjes irriteerden ook niet en je kon ze harder/zachter zetten. Ideaal!

(bij de 2e box hadden we ook zo'n opdraai... vond dat best vervelend)

5. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Wij hebben ook die van Woezel en Pip maar ik vind het niet erg om hem af en toe op te moeten winden. Als Lars net in de box ligt, windt ik m op en daarna alleen als ik er zin in heb (vaak ligt Lars dan lekker rustig rond te kijken). Soms begint Lars n beetje te piepen en dan windt ik m weer ff op, maar ik vind dat (tot nu toe) geen probleem..

6. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Zo een hebben wij ook.

7. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Mijn zoontje is nogal ongeduldig, als ik te lang wacht met opwinden dan schreeuw hij het uit. Moet er dan steeds bij gaan staan om aan te doen. Ga de boxmobiel dus ruilen voor een andere. Wel jammer want ik vind die van W&P zo ontzettend schattig!

8. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Aha, ja als Lars wat ouder is, kan t best zijn dat ie er ook om gaat schreeuwen, maar ik hoop dat ie zichzelf dan ook nog kan vermaken zonder de mobiel ;)

Maar idd die van W&P is echt errug lief, leuk deuntje ook.. Zit de hele dag in mn kop..

9. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik heb ook die van woezel en pip en mijn dochter vond het niet erg als hij afgelopen was. Maar Vince die begint gelijk te gillen hahaha. Net zo lang tot je hem weer aan zet!

Ik was ook al aan het denken om een andere te halen, maar voorlopig doe ik het hier nog maar even mee.

10. keina

keina Bekend lid

30 mrt 2009
    675
    0
    0
    ik heb ook de rainforest en die speelt 15 minuten dus dat scheelt! en er zit idd een afstandbediening bij! ideaal als je in de keuken staat te koken!

Deel Deze Pagina