Wanneer baby in buitenbadje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door xBella, 4 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.914
    3.935
    113
    Wat niet kan... Maar 3 mnd is wel erg klein, je zit buiten toch meestal ook met wind waardoor ze erg snel afkoelen.
    Als het nou dagenlang tropisch warm is kan je het toen ter afkoeling, maar dat kan ook binnen. Lang kunnen ze er toch niet in en zelf zitten en spelen is er ook nog niet bij.

2. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    image.jpg

Gisteren is dl voor het eerst in het badje gegaan. Ze is bijna 6 maanden.
    Ik had gewoon wat emmers heet water door het koude water gegooid.
    Had geen thermometer gebruikt, maar gevoeld of het water lekker aangenaam aanvoelde. En toen ze eenmaal in het badje lag, opgelet of ze het niet fris kreeg en had haar na het zwemmen meteen een badjasje aangedaan en afgedroogd.

3. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Wij gaan op vakantie naar Italiƫ, dan is zoon precies 3 maanden.
    Het baby-opblaasbadje gaat mee, en de tummytub. En daar stop ik hem lekker in met snikheet weer. Onder de parasol.

4. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ahhh dit is toch heerlijk!!

5. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ja dat is ook erg handig, wij zetten voor onszelf ook een zwembad op en vullen dat met lauw water zodat F. eventueel met ons erin kan, ik heb een Swimtrainer besteld, die komt vanmiddag binnen, is vanaf 12 weken tot 4 jaar (6 tot 18 kg), dat vind ik wel zo veilig, kan hij lekker spartelen :D.

Bekijk bijlage 460337

6. xBella

xBella Actief lid

1 apr 2015
    235
    0
    0
    Nou.. Ik was het niet van plan, maar toen het binnen 25 graden was, en ik al de hele dag buiten aan het lopen was (zwetend in de kinderwagen in ze rompertje) toch in badje gedaan! Hij vond het heerlijk, temperatuur 36 graden, in de schaduw, er was geen wind..
    Hij vond het heerlijk, ik zelf trouwens ook ;)

Deel Deze Pagina