Hoi Hoi. Mijn Zoontje heeft 10 dagen in het zkh gelegen met het rota en rs virus. En hij is nu weer 2 weekjes lekker thuis. Echter slaapt ie sinsdien ook niet meer door, hij word elke nacht tussen 3 en half 5 wakker voor een fles. Al Geef je om 12u de fles dan nog komt ie tussen 3 en half 5. Overdag eet hij gewoon goed. 4x 210fles en fruit en groente. Maar nu hij in de nacht ook voor een fles komt zit ie op de 5 flessen terwijl ik van t cb naar 3 flessen gaan maar dit gaat zo nooit. Eerst Was het een zeer goede slaper en sliep van 6u savonds tot 7 in de ochtend. Heeft Iemand tips of ervaring hier in?
Ik denk dat het komt door alles wat hij heeft meegemaakt in afgelopen periode. Misschien wordt ie niet wakker voor de fles, maar voor mama. Je kunt proberen om hem dan een klein beetje melk te geven, en heb uitgebreid te knuffelen en bij je te nemen. Ik weet niet hoe oud hij is, welke melk krijgt ie? Misschien die andere flessen terugbrengen naar 200cc?
Ervaring ja onze dochter heeft in september (ze was toen net 1) twee keer in het ziekenhuis gelegen en wij hebben de 3 maanden daarna misschien 2 nachten doorgeslapen. Tips heb ik niet voor je, wij hebben ook alles geprobeerd. We gaven gewoon een beetje drinken even spelen bij ons op bed en weer terug en dan sliep ze meestal weer wel.. Het was ineens ook weer over..
hier ook, hij werd hier huilend wakker en echt gillen. heb hem uit gelegd dat ik dacht dat hij droomde door het zkh, dat dromen niet erg is en dat hij best daarom mocht huilen. MAAR... hij nooit bang hoefde te zijn, wij er altijd zijn en hij gewoon lekker kan gaan slapen. sinds die tijd gaat het beter... kan toeval zijn maar het hielp hier wel