Ik vroeg me af wanneer je je baby in een slaapzak laat slapen? Mijn kleintje is 9 weken en slaapt in zn bedje onder de deken. Ik vond toevallig vandaag een slaapzak die ik tijdens mn zwangerschap gekocht had, en die is zo schattig dus wil m wel gebruiken
Als de slaapzak past dan kan het. Heb mijn koukleumpje bijna gelijk in een slaapzakje gedaan met ook nog een dun dekentje erover. Haar eerste slaapzak was maat 50-62, maar je hebt ook slaapzakken die een andere soort maat hebben, en die heeft ze nu (maat 70)
Ik ben hem gaan gebruiken toen hij zich wat onder de dekens uit ging wurmen, nu blijft hij lekker warm in zijn slaapzak.
Al best snel. Ik geloof toen ie het kleinste maatje (60 cm) paste. Zoonlief zal toen ongeveer zes, à acht weken geweest zijn schat ik... (Erg dat ik dat nu al niet meer precies weet!
Gewoon lekker gaan gebruiken! Wij gebruiken ook al een maand of 2 (mijn zoontje is 3 maanden) een slaapzakje voor hem. Hij trappelde de dekentjes niet helemaal van hem af, maar ik vond het prettig te weten dat áls hij dat 's nachts zou doen, dat hij lekker warm blijft. Plus dat het ideaal is bij de avondvoeding, want dan blijft hij lekker warm, ook als je hem terug legt in zijn (inmiddels koud geworden) bedje.
Met 3 weken geloof ik.. Maatje 50. En nu nog steeds. Ze ligt altijd op de kop en ondersteboven in d'r bed
Hier vanaf een maand of 3, maar de periode daarvoor was zo warm dat ze alleen in een rompertje sliep Ik had eentje van prenatal, 70 cm. Mijn moeder had de mouwgaten wat krapper gemaakt. Ideaal!
Hier zijn we begonnen op gegeven moment met slaapzakje maat 50-62 toen ze wat begon te ''schoppen'' met haar voetjes! maar mevrouw krijgt het al snel warm en die ligt het lieft alleen in dr romper! heeeeerlijk vind ze dat, blote benen. Maar als de slaapzak past lekker gaan gebruiken! blijft je kleine toch warm.
11 weken, daarvoor een puckababy (dus eigenlijk ook een slaapzak). Zoon bleef tot 2 jaar in een slaapzak. Dochter tot 1,5 jaar.. die was een stuk minder bewegelijk in haar slaap. Oja, we hebben voornamelijk HEMA slaapzakken gebruikt en altijd zonder mouwen en geen wintervarianten e.d. Gewoon een katoenen slaapzak. Dochter heeft één dikkere gehad omdat zij het vrij snel koud kreeg in de winter. En voor de zomer hadden we lakenslaapzakjes. Ideale dingen.
Direct vanaf de geboorte. Dochter kreeg in het ziekenhuis al een slaapzakjes aan als ze uit haar bedje gehaald werd naar mij toe. Zee hebben we mee gekregen.