Het is nu bijna 6 weken na de geboorte van mijn zoon, via een keizersnede. Ik baal van mijn buik: het lijkt alsof ik nog 7 maanden zwanger ben Morgen heb ik mijn nacontrole. Ik ben benieuwd of ik een buikband of corrigerend ondergoed ofzo kan dragen. Heeft iemand daar ervaring mee? En met welke buikband: sluitband Louise, Belly Bandit, Belly support of misschien nog een andere? Als ik groen licht krijg van de gynaecoloog, wil ik er direct een kopen! Alvast bedankt!!
Ik heb hetzelfde probleem! Kan ook alleen nog maar mn zwangerschapskleding aan ben van een enorme buik (2ling) naar een blubberbuik gegaan en als ik zou zeggen tegen mensen die me niet kennen dat ik zwanger ben zouden ze me zo geloven dus ik hou dit topic zeker in de gaten!!!
Controle gehad, alles was goed. Ik mag alles weer - dus ook een buikband dragen. Ik kreeg wel de waarschuwing mee dat het dragen ervan de buikspieren kan verslappen. (De arts raadde buikspieroefeningen en sport aan.) Iemand goede / slechte ervaring met buikbanden voor na de zwangerschap?