Ik ben vorige week met onze zoon bij de kinderarts geweest ivm dunne luiers en oor en keelontsteking. Hij had ook last van bronchitis. Nu heeft hij daarvoor een kuurtje gekregen en het leek goed te gaan hij hoeste niet meer en kwam weer leven in ons mannetje. Vanacht heeft meneer weer gigantisch liggen hoesten tot spugend aan toe. Moet ik de kinderarts weer bellen. Oja hij heeft ooknog steeds water dunne luiers. Wat zouden jullie doen?
Absoluut bellen vandaag nog! Beter een keer te veel dan te weinig. Misschien moet hij nog een kuurtje of een ander ab. Beterschap voor je ventje, echt rot om je kleintje zo ziek te zien......
ik zou ook gewoon weer bellen kan geen kwaad hoor een keer bellen beter 10 keer voor niks als 1 keer te laat echt en duidelijk aangeven dat de luiers nog niet beter geworden zijn. mis is het niks maar dan heb je bevestiging en als het wel iets is ben je op tijd om te veranderen naar een mis ander kuurtje succes en beterschap met de kleine
Als je het niet vertrouwd zou ik gewoon even bellen. Van een AB-kuurtje kunnen ze ook diarree krijgen trouwens, dus dat kan de boel nog versterkt hebben qua luiers..
Is de kuur al afgelopen? Van AB krijgt mijn zoon ook steeds water dunne luiers, 2 dagen na de kuur is het weer normaal. Als je het niet vertrouwt gewoon even bellen, daar zijn ze voor!
Ben vandaag naar de ha geweest en naar het ziekenhuis. Ik zat er helemaal door omdat meneer de hele nacht al aan het spoken was en omdat ik steeds van het kastje naar de muur werd gestuurd. Hij heeft dus nu weer een andere virus te pakken wat hem keelpijn en een droge hoest bezorgd. Ik moet maandag zowieso weer komen. Maar als het nog weer verslechterd en als hij koorts krijgt dan moet ik eerder aan de bel trekken. Hij is al vanaf dec aan het hoesten. Als het maandag nog niet over is dan wordt hij opgenomen om te kijken waar het hoesten vandaan komt. De kuur is trouwens al afgelopen.