Hallo allemaal, Voor ik zwanger werd wist ik al helemaal wat voor kamertje ik wilde (ik bedoel de aankleding, behang etc) Nu ik zwanger ben en de meubeltjes hebben uitgezocht was daar een heel leuk "voorbeeldkamertje" bruin met creme. Ik dacht dat dit het helemaal was. vrijdag was ik op een verjaardag en vroeg aan een vriendin wat zij leuker zou vinden "groenig of bruinig" van meerdere mensen heb ik die avond gehoord dat ze bruinig niets voor een babykamer vinden omdat ze dit zo "saai" vinden. nu twijfel ik heel erg tussen mijn "1e keus" en het bruinige, niet zozeer omdat zij het hebben gezegd maar meer omdat ik nu ook denk "ja bruin is niet echt voor baby's" kennen jullie misschien een site waar ze voorbeelden hebben van kamertjes (ik kan het zelf niet vinden) jullie mening is natuurlijk ook welkom Liefs Shir (manlief vind alles wat ik mooi vind toch wel mooi dus dat is het probleem niet)
Wij hebben bruin met creme en wij vinden 't erg mooi. Tja, 't is net waar je zelf van houdt. Onze hele inrichting is in natureltinten (behang enzo) met wat koloniale accenten en dat wilden we graag doorvoeren in de babykamer. Wij houden weer niet van de combi wit/felle kleuren die je veel ziet bij babykamers. Ik heb hier nog even geen foto's voor je, we zijn nog bezig, maar ik vind 't erg leuk worden. Overigens willen we niet weten of we een meisje of jongen krijgen, dus dat maakte de keus voor een creme/bruinige kamer weer wat makkelijker. Succes en gewoon doen wat je leuk vindt!
dat is nou net het probleem ik weet het niet jammer dat je nog geen foto's hebt, ga je ze wel plaatsten in je album als je ze hebt? liefs Shir
tis moeilijk indd ik heb alles gewoon rustig heb een room witte kinderkamer die komt in mei en we hebben streepjes behang van room/parelmoer met zand kleur wij vinden dat felle voor een babykamer ook niet mooi
@Mvjason ik ben ook inderdaad niet van het felle. Lime groen is niet mijn ding ik heb even een plaatje in mijn album gezet welk groen ik bedoel... heb jij misschien een foto van jouw behang?
mooi zeg! ow nou word het nog moeilijker.... had je al in mijn album gekeken, heb er een foto ingezet van het idee dat ik ook mooi vind.
wij zijn van plan om een creme met bruin kamertje te doen, lekker rustige kleuren! Of het nou een meisje wordt of een jongen ik hou het bij creme/wit met bruin!
die foto van jou vind ik ook wel mooi meid tis indd lastig een keus temaken ik heb bewust gekozen om geen baby behag of wat dan ook tedoen
Onze overburen hebben ook een bruine/creme babykamer,met hele donkere meubeltjes en aangekleed met wit. Staat heel leuk. Als het jou smaak is en je vind het leuk moet je dat gewoon doen !
je moet gewoon doen wat je mooi vind en niet wat anderen baby-achtig vinden, of wat hun smaak is. Niet gaan twijfelen aan jezelf hoor! Wij hebben wel heel fel, grote groene bloemen met zilver en 2 muren gewoon groen. In jouw ogen misschien hysterisch, maar wij vinden het wel mooi. Baby-achtig is het niet hoor, maar er zijn ook zat mensen die wel voor een disney kamer kiezen. Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak Succes!
Meid, gewoon lekker doen wat jij mooi vindt. Ik werd zelf helemaal gek van meubeltjes die alleen maar wit (room/creme/ivoor etc.) zijn dus wij hebben voor kersen met een beetje wit gekozen. De foto staat in mijn album. Dit is een foto van de folder hoor, is dus niet ons kamertje. Wij hebben gestucte muren (spachtelputz) in een hele zachte kleur en alles met paarse accessoires.
lieverds dat begrijp ik ook wel maar ik twijfel juist heel erg of ik het zelf wel mooi vind voor de babykamer... (daarom vroeg ik ook haar mening en die van jullie nu) ik ga morgen naar een grote behangwinkel om ideeen op te doen. over +/- 6weken komt het kamertje dus nog tijd zat hihi
Heej Roshi.. Zie album Wij hebben witte meubels, 2 muren creme en 2 muren donkerbruin. Aankleding is oranje. (als je meer foto's wilt zien, hoor ik het wel)
@Wendy > vind ik echt helemaal super die bruine muur! ben vandaag bij een bahangwinkel geweest en donderdag gaat manlief mee... ik denk iets heel leuks te hebben ennuh het zijn toch echt "mijn" creme tinten
Wij hebben ook chocolade bruin met wit en het is echt geweldig vind ik. Ik ben ook niet zo van het thema kamertje, (winnie de poeh, nijntje) en wij hebben het zo opgelost. Zie mijn album voor foto's...
Bluesky; jullie hebben ook een hele mooie kamer zeg! Wendy; tja, niks meer over te zeggen, je weet dat ik jullie kamer ook fantastisch vind!
Als je 'gewoon bruin' te saai vind, kun je er ook voor kiezen om vor de metallic kleuren te gaan. Die hebben wij op onze eigen kamer, in brons. En ben er nog steeds erg blij mee! Voor de babykamer kies ik ook deze tinten, vind het erg mooi!
Ik ken een babykamertje wat bruin wat met groen en dat was juist heel stoer.... Bruine meubels en (knal)groene accesoires. Misschien kun je wat boeken bestellen van bijvoorbeeld babydump, babypark en het prenatalboek, daar staan vaak veel babykamertjes in. Succes