Als ik van jullie reacties uit ga kan het dus niet heel lang meer duren. Ben benieuwd! Lijkt me zo leuk om de kleine man te voelen.
Een week of 18 begon ik het duidelijk te voelen. Maar volgens mij ak wel eerder, maar toen herkende ik het niet als de baby. Nu ligt mijn placenta achter dus ben erg benieuwd wanneer ik deze beeb ga voelen.
Ik voelde onze meid voor het eerst met 15 weken, dat waren plopjes. Met 18 weken het eerste duidelijke schopje. Dus ondanks de voorliggende placenta helemaal niet later dan normaal. Ik kon wel pas later in de zwangerschap bewegingen aan de buitenkant zien, van de buitenkant voelen lukte wel redelijk snel.
Hier ook een voorliggende placenta en voel nu af en toe heel lichte plopjes. Is mijn tweede zwangerschap, bij de eerste voelde ik het rond 17 weken goed.
Hier ook voorliggende placenta gehad, met 17 weken precies voelde ik de eerste bewegingen. Met 19 weken kon mijn vriend het ook voelen. Ik ben geen skinny, maar had echt een hele dikke buik ( met heel veel vet, wat ik dacht wat vocht was hahahaha) maar zag in de laatste weken mijn hele buik heen en weer gaan