eergister had ik een klein beetje bloed verloren nadat ik gevreen heb. schrok er even van natuurlijk, maar heb verder geen pijn of wat dan ook gehad. het hield ook meteen op. was er verder niet meer zo ongerust over. vanmiddag een heel klein beetje bruinverlies. verre van rood, was echt bruin. zou me geen zorgen moeten maken, maar voel me toch vreselijk bezorgd. vraagje is. begint een mk eigenlijk altijd met helder rood bloed? liefs female
Nee, MK's kunnen beginnen met bruin bloed, rood bloed, of eerst weeen achtige buikpijn en dan bloed. Ïeder vrouwenlichaam is anders en elke MK dus ook weer. Maar als ik het zo lees dan is het bij jou een contactbloeding geweest, het is van binnen nu veel beter doorbloed en bij sex of persen op t toilet kan er makkelijk een adertje knappen. Je kan altijd je VK opbellen om gerust gestelt te worden.
ik denk ook dat het gewoon door het lichamelijke contact komt. maar je kan natuurlijk altijd je vk even bellen
het was vanmiddag ook maar 1 keer, bruin en een heel klein beetje. heb verder ook geen rare pijn of wat ook. mocht er morgen iets raars zijn bel ik de vk even. maar jullie denken dus dat ik me geen zorgen hoef te maken? liefs
dankjewel roze78! vandaag is tot nu toe gewoon alles ok, geen druppel of iets bruin, niks! liefs female
het kan best zijn dat je nog een paar keer wat bruin verliest, dit is nog afkomstig van die bloeding. alleen wanneer je veel helder rood verliest in combinatie met krampen zou ik kontakt opnemen met je vk. alles is daar beneden goed doorbloed, zelfs als je hard drukt met ontlasting kanje al gaan bloeden. maar ook je neusslijmvlies en tandvlees is gevoelig en zal ook snel gaan bloeden.
hoi noura, zo was het idd. het bloedverlies kwam tijdens het vrijen, dus weet eigenlijk wel zeker dat het door het vrijen kwam (had ook geen pijn of niets.) en een ruime dag later 1 x een heel klein beetje bruinverlies. het was op zeker oud bloed, dus ik dacht al dat het misschien nog van die avond was zeg maar. voor de rest voel ik me nu ook behoorlijk zwanger! sinds een paar dagen gaan mijn borsten ook pas echt pijn doen, vreselijk moe en misselijkvlagen.! het enige waar ik wel een beetje van baal is dat ik hier in belgie met 12 wk en met 20 wk een echo krijg. en al die mensen hier al met 8 of 9 wk! pfff dat duurt lang hoor, duurt nog zeker 5 weken. het blijft maar gissen. xxx female