Mijn kleintje heeft echt vaak de hik, zeker wel 3 a 4 keer per dag. Hebben jullie dat ook? Ze hebben wel gezegd dat hij veel vruchtwater dronk, maar is dat hikken niet teveel? Misschien een rare overbodige vraag, maar tja, moedergevoelens komen nu al naar boven..
haha die van mij had dat ook wel 3x op een dag ik vond het wel gezellig. het komt omdat ze zich dan verslikken in het vruchtwater kan geen kwaad hoor ik heb nu een gezonde zoon
klopt, mijn zoontje hikte na de geboorte ook best veel en dat kon ook best lang duren net als in de buik soms wel 5 minuten. sommige dagen voelde ik me zoontje in m'n buik niet zoveel bewegen en dan was ik blij als ik de hik voelde duurde altijd lang. ik zou gewoon genieten van elke beweging die ze maken .
ik ben ook zeker wel blij hoor, maar ik vroeg het me gewoon af. Ben blij dat ik antwoord heb. Kan ik genieten van elke hik die hij maakt..
C hikte in de buik ook vaak. Bijna dagelijks.. En na de geboorte bleef hij dat doen. Pas vanaf een maand of 3 werd het minder. en na 4.5 maand helemaal niet meer..
Die van mij hikt ook heel veel, vooral 's ochtends en 's nachts. Ik ga het nu steeds beter voelen. Maar 4x haald die van mij ook wel per dag
Sophie hikte ook zo vaak! Aan het eind van de zw. steeds vaker. Vond het op een gegeven moment gewoon zielig. Ook maakte ik me er zorgen om, maar de vk stelde me gerust. Het grappige is dat ze na haar geboorte ook heel vaak de hik had. Inmiddels overigens stuk minder. x Sophie
Hoe voelt het eigenlijk als de baby de hik heeft? Ik heb het af en toe dat ik regelmatige tikjes voel, het duurt indd soms wel 5 minuten. Het voelt bij mij een beetje als een heel trage hartslag.
inderdaad regelmatige tikken en dan wel precies op de zelfde plek. en dat kan 5 minuten duren. het zijn gewoon kleine schokjes in je buik.
5 minuten? bij mij zijn het er wel 10.. en maar woelen en draaien, hij vindt er volgens mij niks aan..
ik voel het op twee plaatsen tegelijk van die kleine tikjes achter elkaar of zijn dat gewoon trapjes en stootjes
het hele lijfje beweegt mee, dus kan best zijn dat je zijn lijfje en voetjes voelt meehikken.. heb ik ook wel eens hoor, dan beweegt je hele buik mee.
hier ook een hikker maar ik vind dat ze zo snel achter elkaar hikt, hebben jullie dat ook? zit maar 2 of 3 seconden tussen de hikjes