Na dit te hebben gelezen besef ik me dat ik de mijne ook al een paar keer heb gevoeld. De plopjes heb ik regelmatig maar zat ook eerder te denken aan mijn darmen. Ben nu ruim 17 weken dus het mag van mij ook wel. Groetjes Sil
Ik heb mijn kleintje met 16 weken voor het eerst gevoeld! Het zijn idd plopjes die je voelt... Ik voel mijn kleintje vanaf toen elke dag...het is aardig druk
de eerste keer voelde ik het pas met een week of 20. was ervoor niet zeker of het darmen waren of iets anders. de tweede zwangerschap voelde ik het eerder, zo rond de 15, 16 weken. de 2e was ook meer een trappelkont! nu, de derde keer voel ik nog niets, maar ben ook nog niet zo ver. heb er wel weer zin in, het is zo gezellig! natuurlijk kunnen trappen na een paar maanden ook pijnlijk zijn, maar het is geweldig om zo te mekren hoe er zo een wezentje zich ontwikkelt, in je lichaam en tegelijk met een heel eigen willetje! even geduld... en vooral 's avonds in bed willen ze nog wel eens wakker worden!
Ben ook ontzettend benieuwd wanneer ik hem/haar kan voelen. Nou alleen nog last van een beetje trekkerig gevoel in mijn onderbuik, maar hopelijk over een weekje (of 2)
Ik ben nu 17 weken en voel nog helemaal niets Het is pas mijn 1e, als ik jullie verhalen zo lees is dat normaal, maarja je wilt zo graag wat voelen he!
Bij bijna 18 weken was het me duidelijk, dit zijn niet mijn darmen! Achteraf denk ik dat ik wel eerder iets heb gevoeld maar daar zat dan weer zo'n lange tijd tussen dat ik dacht nee, gewoon verbeelding. Ik denk dat dat tussen week 16- 17 al was. T schijnt trouwens nogal verschillend te zijn hoor de een voelt al met 17 weken iets en de ander pas met 22. Ik geloof dat gemiddeld de eerste baby wordt gevoeld met 19 a 20 weken pas....
Ik ben blij hier te lezen dat sannnniee ook pas bij de 22 weken iets voelde! Ik ben nu 22 weken en ik voel nog steeds niets. Mijn placenta ligt ook aan de voorkant, maar ik las ergens dat je het tussen de 20 en 22 weken wel moet voelen, anders krijg je nog een echo om te zien hoe bewegelijk het kind is....bij de 20 weken echo bleek dat we een erg rustig kind hebben, maar ik denk toch telkens dat er iets mis is
had vanaf week 14 ongeveer heel af en toe wat plopjes/trillinkjes gevoeld,vorige week zaterdag voelde ik paar keer plopjes maar sindsdien niks meer afgelopen, dinsdag op controle naar vk en alles was goed, ook hartje weer gehoord maar ik voel sinds vorige week zaterdag niks meer. ben nu hardstikke onzeker en bang dat er iets mis is, herkent iemand dit? misschien is het wel normaal hoor in het begin maar het maakt me zo onzeker
Joepie, Ben 16 weken zwanger en heb vandaag echt duidelijk de kleine gevoeld. Zat achter de computer op m`n werk en in 1 keer ploep,ploep. Kan het moeilijk omschrijven, maar je weet meteen dat het de baby is. Heb met een big smile en toch ook wel vochtige oogjes op kantoor gezeten. Helemaal super!
ik voel het nog maar kort en heel af en toe maar dat komt ook omdat mijn placenta helemaal voor ligt ik wacht rustig af
Hey Kvdjuffie, grappig zit dit te lezen en zie dat wij precies gelijk lopen. Succes verder! Ik heb mijn kindje vorige week vrijdag voor het eerst gevoeld. De rest van de week werd het steeds krachtiger, heerlijk gevoel. Gisteren had mijn man zijn hand op mijn buik en ineens kreeg hij een kleur "ik voelde net iets ploppen onder mijn vinger...hihi ik heb het nu ook gevoeld" echt super om dat samen te delen! Liefs bientje
Ik denk dat ik onze kleintjes eergisteren heb gevoeld. Voelde een soort plopjes. Maar missschien waren het mn darmen wel. Het zou tenslotte wel erg vroeg zijn om ze te voelen. Ach de tijd zal het leren!