Mijn dochtertje is nu bijna 2 en is vanavond vol op haar gezicht gevallen. Ze heetf 20 min gekrijst. Er kwam veel bloed uit haar mondje. Toen ik na een tijdje kon kijken zag ik wondjes rondom haar voortanden. Ze is nu erg verdrietig slaapt altijd met haar speen maar snapt er niets van dat dat nu zeer doet. Ik vraag me af of loszittende tandjes nog vast kunnen gaan zitten. Weten jullie dit ?
als ze echt los zitten, dan niet volgens mij, maar het kan wat losser voelen, doordat het tandvlees nu wat opgezwollen is misschien. Kun je niet een speentje in de koelkast/vriezer leggen? Dat is misschien wel prettig, ook al is het maar heel kort die verdoving.. maar toch. Ik weet ook niet of je nog dentinox toevallig hebt liggen? Ik weet niet of dat kwaad kan op open plekjes, maar dat verdooft anders het tandvlees ook iets...
Athina heb haar zelf haar speentje weg laten gooien in de vuilnisbak. Want ze gaf hem telkens aan mij ze dacht dat er iets aan haar speentje zat wat haar pijn deed. Ze slaapt nu zonder speen. (heb wel nog nieuwe spenen in de kast liggen voor het geval dat) Dentinox mag je niet gebruiken op open wondjes. Mag ook niet in haar mondje komen. Ben benieuwd of ze vannacht doorslaapt.
Ach... arm meisje!! Hoop dat ze vannacht een goede nacht maakt en morgen weer is opgeknapt. Over de loszittende tanden. Kan je morgen je tandarts niet even bellen voor de zekerheid? Miss. kan die er wat aan doen of heeft hij informatie?
O wat zielig. Morgen even de tandarts bellen als de tanden los zitten (bah ik krijg er kippenvel van).
Hé bah... wat vreselijk voor je meissie... Ik hoop dat ze zich morgen beter zal voelen. En idd, misschien morgen even met de tandarts bellen? Sterkte!