nou de oudste is 4 en de middelste 2 en die liggen samen op de kamer. En daar heb ik hem ook soms op de kamer staan omdat ze het wel eens in hun hoofd krijgen om de kamer over hoop te halen als ze eigenlijk moeten gaan slapen en zo kan ik het goed in de gaten houden of als ze eens ruzie hebben
Je moet lekker zelf weten wanneer en of je de babyfoon wegdoet. Zelf heb ik een babyfoon met camera, alleen 's avonds kijk ik weleens hoe Thijs ligt. En 's nachts als ik eruit moet is het voor mij wel handig om even te kijken aan welke kant ik zijn speen moet geven.
Wij hadden vorig weekend stroomstoring. Duurde hier 6 uur! Maar gelukkig werkt de onze ook op batterijen, voor als de stroomuitvalt en een accu dus dat was wel fijn. Voorde rest gebruikik hem als ik benenden ben, want anders hoor ik hem niet. Hij slaapt met een speentje, dus vaak als hij deze kwijt is en niet vast genoeg slaapt dan hoor je hem zoeken naar zijn speen, als ikdan te laat ben ( als ikhemniet hoor) dan gaat hij huilen en komt dan niet meer in slaap. Dus Ik doe hem voorlopig hier ook niet weg! Ik heb ook visite die zegt van; Je hoort hem echt wel hoor, wij hadden nooit een babyfoon! Als hij huilt hoor je dat zelf wel. Nou ik hoor dat echt niet hoor, met tv aan en visite in de huiskamer.
Jesse is bijna twee, maar wij hebben hem ook altijd nog aan staan hoor. Ik vind het handig. Vooral omdat onze huiskamer niet boven zijn slaapkamertje is, dus we zouden hem niet kunnen horen als hij wakker is. Niks van een ander aantrekken en gewoon lekker doen wat je zelf prettig vind!
wij gebruiken hem ook nog steeds, al moet ik wel bekennen als ik bij mijn ouders ben (werk) daar heb ik geen babyfoon en luister ik zo af entoe even, hier gebruiken we hem (ik) vooral savonds. vrienden van ons hebben een dochter van denk 7 of 8 en die hebben ook nog steeds de babyfoon, vind hun dochter zelf heel prettig. als er iets is hoeft ze niet aan te trap te staan schreeuwen, maar kan ze gewoon roepen of als ze gaat slapen gewoon nog een keer weltruste zeggen.
Mijn zoontje is bijna 1 en wij hebben 24 uur per dag de babyfoon aan staan, ookal wonen we in en gehorig huis. Vind het gewoon lekker makkelijk zo. Als de tv aan staan, of ik ben druk bezig hoef ik niet steeds te denken 'hoor ik nou wat boven of niet'. Daarnaast vind ik het ook gewoon handig om te horen of hij huilt of dat hij gewoon aan het kletsen is in bed.
Ik vond het na 1 week al tijd om het weg te doen. Babyfoon is niet aan mij besteed, ik werd er knettergek van. Als mijn zoontje huilde dan hoorde ik hem ook echt zonder dat ding. Ik vind het dus geen toegevoegde waarde hebben.
dat hoor je vaak wel, hier hoor je bed gestommel, stampende voetjes in bed of een knuffels langs de tralies, geklets,
Die van mij heeft ook batterijen maar in de zender die bij mijn zoontje staat had ik geen batterijen gedaan dus de ontvanger (beneden) ging wel over op de batterij toen de stroom weg viel alleen begon te piepen omdat er geen signaal van boven kwam... Maar kon de ontvanger wel mooi als zaklamp gebruiken toen ik in het donker zat zit een zaklamp op nl. Heb nu boven in de zender ook batterijen gedaan inm. dan blijft het ook doen als de stroom weer eens uitvalt
ik heb wel eens een hele avond gehad dat de accu leeg was en dan gaat ie uit, op een gegeven moment dacht ik, wat hoor ik toch? was het mijn meisje die huilde vanwege een spuitluier normaal gaat ie piepen als ie leeg is maar zelfs dat staduim was ie al voorbij dus ik had het niet in de gaten.
Ik vind het superhandig zo'n babyfoon, als we beneden zitten met de deur dicht en de tv aan dan hoor ik Sem pas als ie megahard huilt dus al over de zeik is... Als we zelf naar bed gaan dan nemen we de babyfoon niet mee, dat hebben we eigenlijk nooit gedaan want de kamers liggen naast elkaar en de deuren zijn open dus dan hoor ik hem wel als ie wakker wordt! Mijn zus heeft nog steeds een babyfoon aan bij mijn nichtje, zij is nu 5 en als er iets is dan roept ze even door de babyfoon, bv als ze moet plassen ofzo en dan zegt mijn zus door de babyfoon dat ze dat maar even moet doen
wij wonen op een gelijkvloersappartement en ik heb nooit een babyfoon gebruikt omdat wij het toch altijd goed horen. mochten wij gewoon in een huis met 2-3 verdiepingen wonen zou ik ook nog een babyfoon gebruiken. ook al is jamie al bijna 15 maanden.... als je geen babyfoon gebruikt dan ga je toch ook automatisch luisteren of je niets hoort... het is gewoon een luidsprekertje wat het voor jezelf iets makkelijker maakt (duidelijker om te horen) niet omdat je bang bent ofzo... ik ken iemand waar de zoon 4 jaar van is en die hebben een grote babyfoon met camera.. dat vind ik persoonlijk wel weer TE... gewoon omdat ze ook constant op de monitor kijken slaapt hij nog wel enzo... maar een gewone babyfoon en dan een baby met leeftijd van 9 maanden vind ik helemaal niet gek hoor... en al zeker niet als je hem alleen maar beneden gebruikt
Ons zoontje is 2,5 en wij gebruiken de babyfoon ook nog! Hij staat gewoon altijd aan. Ik hoor mijn zoontje ect niet als ik beneden TV aan het kijken ben! Ik vind het ideaal, hoef niet bang te zijn dat hij overstuur is, aan het keten is etc. We nemen hem nooit mee naar boven, maardat hebben we ook nooit gedaan, hoor hem prima als ik in bed lig. Straks als ons 2e kindje er is, weet ik nog niet hoe ik dat ga doen. WS alleen op de babykamer, en dan hoor ik mijn zoontje vast ook wel, en anders 2 babyfoons hahahaha Heb een nieuwe gekocht namelijk! kus miek
hmm hier ook een nieuwbouwhuis.. en we horen het ook gewoon altijd maar mijn huis is het jouwe niet... (en tijdens een goede film met het volume wat hoger.. hoor je wel echte paniek.. maar natuurlijk geen gemopper/kleine huiltjes) overigens hebben wij hem na ik denk een kleine week uitgezet want we sliepen allebei niet meer met de babyfoon aan. bij elk zuchtje zaten we samen rechtop in bed nu gaat hij enkel mee op vakantie.. wij gingen nu al 2x met schoonouders op vakantie.. kamers naast elkaar.. anne in de ene kamer met de babyfoon en wij in de andere... of evt. beneden in het restaurant dan is hij wel handig... maar nooit meer zo'n ding naast mijn bed alleen als het echt echt ECHT niet anders kan
Onze oudste dochter is 3.5 en wij gebruiken hem nog steeds. ik kan haar anders ook gewoon niet horen.
Ik denk dat ik dan wel heel erg ben..........ik gebruik zelfs de babyfoon als wij gaan slapen en wij slapen op dezelfde verdieping als ons zoontje. Denk ook de hoogste tijd om weg te doen. Maar ben zo bang dat we hem niet horen. Overdag gebruiken wij hem voorlopig nog wel want je hoort hem heel moeilijk. Kijk gewoon naar jezelf als jij het prettig vindt met babyfoon gewoon lekker doen. je keuze niet af laten hangen van je vrienden
Wij gebruiken de babyfoon ook nog steeds. Ook als wij gaan slapen. Het ligt maar net aan je situatie of dit te overdreven is of niet. Met de deuren open zouden we Eva misschien wel horen, maar misschien ook niet, we slapen allebei meestal heel erg vast. Daarbij hebben wij 3 dagen per week onze wekker aan staan en het duurt altijd even voordat we er wakker van worden. Eva wordt er met de deuren dicht soms ook al wakker van. Dus met deuren open zou niet zo handig zijn. En Eva heeft wel eens periodes gehad dat ze spuugde 's nachts, maar dan hoorde je haar alleen een paar keer hoesten (dat hoor ik dan weer wel vaak en daar word ik ook altijd wakker van, maar ik slaap net zo makkelijk weer verder). Maar Eva ging dan gewoon lekker doorslapen, ik vond het wel fijn dat ik dan even kon kijken en alles even kon opruimen... Hier gaat de babyfoon pas weg als allebei de kinderen zelf de trap op en af kunnen (mogen) en het traphekje dus weg kan (die staat op de gang, ze kunnen alleen hun kamers en de badkamer in). Voor die tijd wil ik ze gewoon goed kunnen horen.
Gewoon lekker gebruiken hoor! ik heb hem alleen s'nachts aan omdat haar slaapkamer grenst aan onze woonkamer,dus daar hoor ik haar wel,maar als onze slaapkamer deur dicht is dan hoor ik haar niet als er wat is in de nacht,of als ze me in de ochtend roept..dus hier nog steeds lekker aan,en zal nog wel ff duren voordat ik hem niet meer aan heb!