Ik heb die nesteldrang echt enorm en voel nu echt al een tijddruk terwijl ik pas 21w3d ben We hebben de babykamer staan, geverfd hoeft er niet te worden want we houden de muren wit aangezien we super donkere meubels hebben, moeten wel de muurstickers nog bestellen om de boel op te fleuren. We hebben verduisterende rolgordijntjes en die blijven ook hangen maar wil wel nog kleurrijke overgordijntjes. Badje, aankleedkussen en zo hebben we al allemaal, ik moet alleen nog een Aerosleep top-matras en die speciale hoeslakens kopen, wacht op een goede aanbieding De box, kinderwagen, maxicosi en zo moeten we nog kopen en nog heel erg veel kleding want we hebben nog veel te weinig We hebben al 5 pakken luiers, 4 pakken billendoekjes en alle verzorgingsproducten die we nodig hebben in huis, gewoon als er ergens een aanbieding is dan koop ik het. Nu kijk ik gewoon elke week de folders door om te zien of er iets in de aanbieding komt wat we nodig hebben
Nesteldrang komt bekend voor , wij gaan dit weekend starten met meubels kopen, alleen zitten we pas over zo'n 6 weken in ons nieuwe huisje! Dus ik hoop met 30 weken de kinderkamer af te hebben
Bij de 1e zwangerschap van mijn zoon waren we veel sneller met de babykamer. Nu zijn we volop druk de peuterkamer voor zoonlief klaar te maken. Morgen gaan we weer aan het verven. Pas als hij op zijn nieuwe kamer slaapt, kan de babykamer aangepast worden. Wat ik wil doen valt mee: 1 wandje behangen en andere gordijnen ophangen, dus dat is allemaal wel te overzien!