ik heb iemand gevonden in mijn omgeving die lakentjes kan borduren en nu heb ik haar gevraagd en ze wil wel maar ze zij dat ze druk gaat krijgen dus dan moet ik opschieten met kleuren bedenken etc. Welke kleur zal ik kiezen ik weet het geslacht nog niet dus wordt het beetje moeilijk , ik kom niet verder dan groen. wat kan nog meer?
ik heb alles zwart/it geruit, geblokt en met stippen en dat is voor zowel een jongen als meisje leuk. Ik vind verder heel veel kleuren echt voor een meisje of jongetje maar dat is gewoon mijn smaak.
Zelf heb ik veel lime groen als unisex kleur. Is zowieso mijn favoriete kleurtje. Ik mag nu alleen even niets meer kopen, anders zal mijn kindje alleen maar alles in het groen hebben
ik denk dan al snel aan lime-groen met wit. Of zilver met wit. opzich kan lichtblauw ook wel vind ik. Ik zou alleen niet voor roze of paars kiezen.
Je wilt het geslacht wel weten? want dan zou ik toch wachten hoor, zodat je iets kan laten maken wat je echt leuk vindt. Als die kennis dan geen tijd heeft dan zijn er op internet genoeg adressen waar je iets naar wens kunt laten maken.