Wanneer Babyspullen aanschaffen?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Narnia, Aug 9, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Narnia

Narnia Actief lid

Aug 7, 2006
    116
    0
    0
    Salaam,

Ik vroeg me af waneer jullie je eerste Babyspullen hebben aangeschaft?

Groeten,
    Narnia

2. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    na de 12 weken pas echt fanatiek aan het kopen geweest daarvoor gewoon wat rompertje omdat je gewoon graag wat wilt kopen

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    ik heb al wat dingen in huis ( en ben nog niet eens zwanger) schaam schaam.. heb veel gehad..

xxx

4. Narnia

Narnia Actief lid

Aug 7, 2006
    116
    0
    0
    @Kaatje spannend voel je al iets?

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Ik heb ook al dingen in huis, onder het voorwensel 'dat is voor als mijn neefje komt slapen' Ik heb al een bedje, kommode, speelgoed (écht voor als mijn neefje komt) Dingen voor de aankleding van de babykamer.

6. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik heb gewacht tot de eerste echo.

7. Narnia

Narnia Actief lid

Aug 7, 2006
    116
    0
    0
    Ik zou zelf (mening) alles aanschaffen na die 3 maanden want je weet maar nooit wat er allemaal kan gebeuren (miskraam) etc.

8. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

Mar 25, 2006
    978
    0
    0
    Zo langzamerhand begin ik nu wat spulletjes te kopen, maar het is nog niet veel. Elke keer als met iets in mijn handen sta bedenk ik me dat ik een ander kleurtje zo kopen als ik wist of het een jongetje of meisje zou zijn.

Ik denk dat de koopwoede daarom pas zal uitbreken na de 20 weken echo als we (hopelijk) weten of het een jongetje of meisje zal worden.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland

ben al bijna twee weken niet lekker. ongi kramp, steken bij mijn schaambot, misselijk en vrij emotioneel.... ik hoop zo dat het raak is.

xxx

10. Niet meer actief

Ik ben al heeeeel voorzichtig wat dingetjes aan het kopen, maar durf pas na 3 maanden echt te gaan inslaan.

Wel heb ik alles al uitgezocht. hahaha maar dat heb ik al een half jaar ofzo!

11. sammie01

sammie01 Actief lid

Apr 3, 2006
    390
    0
    0
    ff niks
    wij zijn alleen nog maar aan het kijken en prijs vergelijken.. we hebben wel al wat kleertjes maar verders nog helemaal niks.
    we zitten te twijvelen tussen de kinderkamer nieuw aan te schaffen of 2 de hands.. nou is het ook nog eens zo dat mijn moeder zei dat op zolder mijn oude bedje nog staat en mijn zus mijn comode heeft en dat vind ik toch ook wel wat hebben.er moeilijk....

12. Fatna

Fatna Actief lid

Aug 23, 2005
    168
    0
    0

13. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Voordat ik de test in handen had,had de de babykamer leeggehaald, behang van de muren gehaald en het plafond geschilderd.

Toen ik mn positieve test in mn handen had, zijn we met een behangboek (babybehang) naar mn schoonouders gegaan om te vragen of ze wilden helpen met behangen (leuke manier om het te vertellen) en daarna ben ik gelijk opzoek gegaan naar een wieg en al snel gevonden en toen ik hem binnen had staan, heb ik m ook gelijk op onze slaapkamer gezet.Ik heb m ook gelijk bekleed met de sleep van mijn trouwjurk. De volgende dag kreeg ik bloedingen (ik heb voor Giulian al 2 mk gehad) en toen voelde ik me schuldig, want ik d8 zo:
    ik ben veels te vroeg begonnen met die babyspullen en nu gaat het verkeerd omdat ik teveel wilde.
    Ik heb toen die wieg weer uit de kamer gesleept in de hoop alla drama's af te zweren (hihihi), wat overigens wel gelukt is.

Daarna heeeeeel lang geen zin gehad in allerlei dingen te kopen. Ik was te misselijk en lamlendig.

14. mara76

mara76 Lid

Jul 24, 2006
    59
    0
    0
    tandartsassistente
    leerdam
    Hoi,

Ik heb eigenlijk nog niks gekocht. Met kleertjes kopen wacht ik even tot ik mijn 20 weken echo heb gehad zodat je echt of jongens of meisjes kleren kunt kopen en de babykamer zoals bedje en alles heb ik nog van mijn eerste.

groetjes Mara

15. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

Aug 9, 2006
    3,051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Bij mn dochter hebben we vanaf 10 weken dingetjes gekocht.. verspreid over al die maanden voel je het ook niet zo in je portomonee... nu hoeven we practisch niks te kopen behalve een matrasje en een lattebodem (we hebben nog een extra bedje staan)

Share This Page