Ik heb deze kinderwagen laatst via marktplaats gekocht (reiswiegje, buggy en maxicosi). Nu had de verkoopster de buggy al gewassen, maar het reiswiegje nog niet. Dat wil ik dus alsnog doen, maar volgens mij kunnen niet alle onderdelen gewassen worden (?). Ik heb de binnenkant al losgekregen, maar de buitenkant van het reiswiegje en de stof van de (zonne)kap krijg ik er niet af. Mijn vraag: is dit wel mogelijk?? En als dit niet zo is, hoe kan ik de buitenkant dan toch schoon krijgen (langs de randen is hij een beetje vies), hij is zandkleurig, dus het is zichtbaar. Wellicht kan iemand die de dezelfde kinderwagen ook 2dehands heeft gekocht advies geven? Alvast bedankt..
Norah, ik heb geen verstand van kinderwagens (zover ben ik nog niet). Maar probeer het gewoon met Vanish of een andere meubel reiniger. Ik gebruik vanish altijd voor de vieze (katte)vlekken op ons vloerkleed en dat gaat perfect. Wel eerst even proberen op een onzichtbare plaats (voor kleurechtheid van de stof). Succes ermee. Groetjes, Aagje