Hallo meiden, Dit is mn 2de zwangerschap maar ik weet niet meer wanneer ik in mn voige zwangerschap box en bedje had klaar gemaakt. Wanneer deden/doen jullie het?
Met 38 weken box neergezet (zo'n sta in de weg dus zag het nut er echt niet van in hem al eerder neer te zetten). Bedje zou ik met bijna 40 weken opmaken (van mijn vorige twee zw uitgaande en 41+ lopen), maar beviel in de nacht voordat ik het zou gaan doen: kortom bedje was dus niet opgemaakt. Maar maakte natuurlijk niets uit, want je legt je kindje toch niet meteen in het bedje. Tenminste had ze de eerste paar uur lekker bij me dus was genoeg tijd het bedje goed op te maken
Hier ook de box pas met 39 WK neer gezet. Wiegje heb ik weken geleden al opgemaakt voor de 'leuk'. En bedje heb ik t beddengoed wat erop moet op t matras gelegd. Misschien dat ik die vd week nog op maak en anders is t ook zo gedaan... De meubels hadden we met 32 WK ofzo in elkaar gezet, zodat de 'nieuwe' lucht er nog ff uit kon
Ik kan eigenlijk niet wachten.. Maar ik denk dat ik tijdens mijn verlof (4 weken vt voren) de box en de wieg klaar zet. Het opmaken van het bedje komt wel als het kindje er is.
Wij hadden de box met een week of 30 volgens mij in de kamer staan.. Ook om de katten (3) eraan te laten wennen.. Dat ze er niet inspringen enzo.. Bedje stond er volgens mij al met 25 weken ofzo.. Kamertje was verder zo goed als af en dan wil je het toch neerzeten. Opgemaakt en wel. Tussen door gewoon nog even een keer gewassen, maar het stond zo leuk
Hier de box rond 34 weken en bedje met 35 weken denk ik. Dit komt omdat wij verhuisd zijn rond de 30 weken.
Box staat sinds begin van de week! Ivm kat, anders zouden we hem pas na de geboorte neerzetten, maar nu kan de kat eraan wennen dat het niet voor hem is. En bedje vanaf dat het kamertje af is, 20 weken ongeveer. We maken hem pas op als hij geboren is, er ligt voor nu wel een hoeslaken omheen maar die gaat dan in de was en we trekken een schone uit de kast
Wij hebben de box vanaf 8 weken al op staan, bedje is eigenlijk nooit afgebroken omdat mijn petekind vaak kwam logeren, al vanaf zijn 5e week op aarde
Ik ben doodsbang om te vroeg te bevallen of dat ik weer bedrust moet houden ivm verkorte bmm (zit nu al op 2, 5 cm) en wil dit keer wel alles zelf doen dus ik wil uiterlijk met 30 weken alles klaar hebben.
Met 32 weken ongeveer, ik had toen kerstvakantie. Ons mannetje kwam toen te vroeg met 34 weken, maar was de eerste weken toch in het ziekenhuis, dus eigenlijk was het veel te vroeg!
van mijn eerste zwangerschap weet ik het ook niet meer wanneer ik de box heb opgezet. Maar denk dat ik die deze week nog wel ga opzetten.
Wij hebben het bedje en wiegje al staan (24 wkn) , maar nog niet opgemaakt. Alleen bij het wiegje heb ik de bekleding erop gemaakt, om te kijken of het nog goed was. Laat ik nog ff een weekje staan, zodat mn moeder het kan zxien haha. Daarna de bekleding er weer af, wassen, strijken en pas de laatste week er weer op. Zon bedje of wiegje is snel opgemaakt.
Box een maand van tevoren. Het wiegje kwam van mijn schoonmoeder en is in het kamertje gezet zodra het uit de auto kwam. Wel heb ik het pas 3 weken van tevoren opgemaakt.
Box met 37 weken, en wiegje pas toen ze geboren was. Ze werd geboren met 37+3 weken, dus we waren net optijd, of ja heel in begin heeft ze nog niet in de box gelegen dus zo erg was het niet geweest als de box nog niet gestaan had. Na de bavalling toen we thuis kwamen heeft de kraamzorg het wiegje gepakt, opgemaakt en onze meid lekker ingestopt, is zo gebeurd.