Hoi dames Zoals de titel al zegt: welke babydump heeft de meeste kamertjes in de winkel staan? Ik kom namelijk uit Belgie en zou graag meteen de juiste winkel kiezen. ( zou makkelijk zijn als het dicht bij de grens is, maar hoeft niet perse) Alvast bedankt!
Ik zou ook Eindhoven zeggen... Ben er nu al enkele jaren niet geweest maar toen ik er een paar jaar geleden was voor kadootje vriendin stond t vrij vol met kamertjes etc.
Ik ben in Utrecht geweest en daar stonden er ook veel. Maar ik durf niet te zeggen of daar de meeste staan. Wellicht een idee om Baby-Dump te bellen/mailen. Zij zullen vast weten waar ze de meeste hebben staan Succes en veel plezier met uitzoeken!
Bedankt meiden! Endhoven zou wel goed zijn! Lekker dicht tegen de grens. .. Missschien daarmee ook de grootste?
Ik ben zowel in eindhoven als Utrecht geweest en in eindhoven hebben ze meer kamers, al moet ik zeggen dat Utrecht een goede tweede plaats verdiend.
Ik ben in Roelofarendsveen en in Eindhoven geweest, Eindhoven heeft meer staan maar ook op plaatsen waar je er niet van dichtbij bij kunt gaan kijken en miste daar het kamertje dat ik graag wilde zien
Dyson, waar kun je ze in Eindhoven dan niet bekijken? Ik denk Eindhoven inderdaad, zowel op de begaande grond als op de eerste verdieping staan babykamertjes
Wij zijn ook speciaal naar Eindhoven gereden, echt een aanrader! Niet alleen voor kamertjes, maar alles staat overzichtelijk uitgestald. En als het kan ga op maandagochtend, dan is het heel rustig!
die van veenendaal is veel groter als die van utrecht, en dichterbij vanuit belgie. ben in beide geweest en vond die van veenendaal veel groter en mooier. al ga je vanuit belgie of een andere grote plaats niet zo snel naar veenendaal lol almere vond ik helemaal niks die had maar 5/6 kamertjes staan eindhoven geen idee , maar denk dat voor ts die het handigst is