wanneer bedje en box naar beneden?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door marike, 26 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marike

marike Bekend lid

21 mei 2011
    631
    0
    0
    interieurbouw
    Mijn kereltje kan nog niet zelfstandig zitten...trekt zich nog niet op. Hij kan wel tijgeren...welliswaar achteruit, maar toch. Mijn vraag wanneer moet je het bedje en de box naar beneden gaan zetten?
    Met welke leeftijd hebben jullie dat gedaan? Ik zie hem er nog niet overheen klimmen, maar ze zijn altijd een stapje verder dan je denkt, toch?

2. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Deze week, dus bij 7,5 mnd. Ze begon de spijlen vast te pakken en zich met haar bovenlijf eraan op te trekken. Vond het nu eng worden.

3. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Wij hebben het bedje met een maand of 7 verlaagd, de box nog niet, omdat we daar toch steeds aanwezig zijn en het goed in de gaten kunnen houden. Bij enig teken van zich optrekken gaan we hem direct naar beneden zetten (maar waarschijnlijk binnen een week of 2 sowieso wel..)

4. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    We hebben bed en box met 8 mnd ( dus 3 weken geleden) naar onderen gezet.
    Van de 1 op andere dag ging hij staan in de box, dus toen was het tijd om ze naar onderen te zetten.

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Onze dochter is niet zo snel met optrekken en gaan zitten enzo, wel rolde ze continue door de box, mede daarom pas rond 13/14 maanden de box en het bed naar beneden gedaan.

6. misa

misa Niet meer actief

Hier pakte de oudste met een maand of 6 de rand van het bedje vast. Hij deed er verder nog niets mee, maar dat was voor ons het moment!

7. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Haar bedje hebben we vandaag naar de midden stand gedaan. Ze legde me net even te vaak haar hand op de rand, die ze nu niet meer haalt.

De box staat nog hoog, daar kan ze ook niet bij de rand.

8. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

Een dezer dagen, wellicht morgen voor de zekerheid! Doe ik ze naar beneden

Hij trekt zich eigelijk al aan mij op uit ligstand. Bed en box zal dan ook niet lang meer duren

9. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Denk toen ze tussen de 6 en 6,5 maand was.
    begon echt gevaarlijk te worden.

Deel Deze Pagina