Mijn zoontje van 2 maanden oud kan savonds niet in slaap komen.. terwijl hij dan wel ontzettend moe is. Hij blijft dan aan het huilen en als ik zn speentje geef meteen zijn oogjes dicht maar een paar minuutjes later is hij weer aant huilen. Ook al laat ik hem een tijdje liggen blijft hij aant huilen.. hij valt pas in slaap als we met hem rond gaan lopen maar als we hem dan weer in bed leggen word hij na 5 a 10 min weer wakker en begint het weer opnieuw. Overdag valt hij wel redelijk goed in slaap. En na zijn laatste voeding gaat hij ook meteen slapen. Daarom snap ik niet waarom hij er savonds zo'n moeite mee heeft. heeft iemand hier ervaring mee en misschien wat tips waardoor hij savonds ook rustig in slaap kan vallen?
Is heel normaal hoor! Ik zou 'm lekker bij je houden en gelijk met jullie op bed. Hier was het altijd clusteren s avonds (vaak kleine beetjes drinken) en om 22u ging ze dan met ons slapen. Met 4 maanden was het niet meer nodig en ging ze om 19u de nacht in. Ging hier vanzelf.
Hij slaapt dus als hij bij jullie is? Hem lekker op schoot, op de arm of in een draagdoek in slaap wandelen en wiegen en als hij echt heel diep slaapt, weg leggen. Laten huilen is nergens voor nodig, zeker niet bij zo'n jong kindje.