Wanneer bedje gereed hebben?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door ZoWelkom84, 10 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Hier is het al even opgemaakt. Zoontje van 2 heeft meegeholpen zodat hij vast kan wennen aan het feit dat er een tweede komt en deze in zijn oude kamer komt te liggen

2. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.785
    3.911
    113
    Dat valt onder mijn definitie van afhalen :D.

3. Suzy85

Suzy85 Fanatiek lid

16 apr 2016
    2.378
    2.857
    113
    Informatiebeveiliging
    Provincie Utrecht
    Ik had net de intake van de kraamzorg en er werd door haar zonder dat we er iets over vroegen aangegeven dat opmaken van het bedje vooraf natuurlijk mag als je het leuk vindt staan, maar dat het door de kraamzorg wordt afgehaald en opnieuw opgemaakt om zeker te weten dat het op de juiste manier en met schone lakens is opgemaakt. Ik moest er om lachen, omdat ik vlak daarvoor dit topic had zitten lezen :D.

4. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Hier ook in eerste instantie voor de leuk opgemaakt en een laken eroverheen gegooid. Mijn dochtertje ging hier ook eerst in de wieg bij ons op de kamer maar ik heb wel samen met de kraamzorg het ledikantje opgemaakt zodat ik zeker wist dat het goed (lees kort en strak) was. Wilde wel mijn dochter af en toe in haar eigen kamer en eigen bedje leren/laten slapen.

5. NSpreeuw

NSpreeuw Actief lid

26 apr 2017
    112
    15
    18
    Vrouw
    Hier moet eerst het bedje nog gemaakt worden haha! Ik wil graag een co-sleeper aan ons bed, en dat moet manlief nog gaan maken. Dan moet ik nog bedenken wat voor deken ik er in wil hebben en wat voor lakentje, dan moet die misschien nog besteld worden, dus voordat ik het bedje opgemaakt heb, is de kraamzorg er waarschijnlijk al ;)
    Maar hier is dat trouwens nooit zo nadrukkelijk aan de hand geweest, met het beddengoed er weer afgehaald door de kraamzorg. Kan me niet echt herinneren dat ze daar überhaupt heel specifiek naar gekeken hebben.. Of het was gewoon goed, dat kan natuurlijk ook nog...

Deel Deze Pagina