met 4 maand is bij ons de box een stand lager gegaan (middel) en met 6 maand het bedje naar de laagste stand, ze zit tijgert kruiphouding en t is letterlijk apekooien
Volgens mij hebben wij dit allemaal met 8,5 maand gedaan, zowel box als bedje. Zoontje deed nog weinig hoor. Wel omrollen, maar verder niks. Pas sinds twee weken is hij zelf gaan zitten, en sinds 1 week gaat hij zelf staan. Was bij ons dus op zich nog niet nodig geweest, maar je weet toch nooit wanneer ze het ineens doen. Moest zelf wel erg wennen aan het bedje laag. Is zo lastig knuffelen!!!
Hoi, Ben ik weer. We hebben vandaag het bedje 1 stand omlaag gedaan er was toch een lagere stand en nog net niet de laagtste stand. Het kwam omdat ik ze ineens vanmiddag op haar handen en knietjes aantrof in der bedje. Ze wilde ook de bovenrand van het bedje vastpakken. Voelt nu een stuk beter. De box blijft nog gewoon hoog, want die heeft maar 2 standen en anders is die meteen op de grond en we zijn er eigenlijk altijd bij als ze in de box is. Groetjes
als ik jou was zal ik hem wel omlaag zetten nu. je weet maar nooit. ik heb het bij me dochter ook gedaan toen ze kon rollen en de box ook