hoi! Even een vraagje aan de deskundigen onder ons.. Ik heb een aantal knuffelpopjes (van die doekjes met een hoofd eraan) voor de kleine gekregen/gekocht..sommige zit van dat knisperspul in...kan ik deze poppetjes/doekjes gewoon in de wasmachine doen? Blijven ze dan mooi? Alvast bedankt! Groetjes Claudia
Ik heb ze zelf wel gewassen.. Sommige stond op dat ze niet in de machine mochten, maar heb het toch geprobeerd. Allemaal op 30 graden en ze zijn nog hartstikke mooi!
hier ook alles gewassen op fijnprogramma op 30graden. je weet immers nooit wie er in de winkel allemaal met z'n vieze jatten aan heeft gezeten, en jouw uk steekt het dan blij in z'n mondje. bleeeeegh!
Hier ook, vond het niet zo'n fris idee dat iedereen eraan had gezeten. Ging prima, zag er allemaal nog heel mooi uit!
Als je bang bent dat het minder mooi wordt kan je ze eventueel in een kussensloop stoppen en deze dicht knopen. Ook zou je ze eventueel in zo een netje kunnen doen voor je bh's. Hier gaan alles knuffel(doekjes) eens per maand de wasmachine in (of vaker als ze ziek is geweest, of de knuffel buiten heeft laten vallen), alle knuffels zien er nog als nieuw uit.