lekkende borsten en seks

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 1985beeb2009, 19 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1985beeb2009

1985beeb2009 Actief lid

3 jul 2009
    277
    0
    16
    hoi hoi
    misschien een rare vraag maar sinds kort lekken mijn borsten flink
    en mijn vriend wil bijna geen seks meer of tijdens de seks aan mijn borsten zitten omdat hij het vies vind dat ze lekken
    hoe lossen jullie dit op of hebben jullie man/vriend hier geen moeite mee

knuff 1985beeb2009

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ja dat probleem had ik ook, mijn hubbie vond dat niet zo erg maar soms wel lastig... en om nu lilypads op te plakken tijdens de sex... je zou het kunnen doen maar dan zijn je borsten natuurlijk niet echt aantrekkelijk meer, maar je lekt niet meer ;)

3. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Lillypads zien er idd nie erg aantrekkelijk en sexy uit, maar je bent dan wel van t lekprobleem af! Ik heb zelf nog geen sex sinds ik ben bevallen ( 4 weken geleden) dus ben benieuwd hoe ik dat ga doen want mijn borsten lekken ook behoooorlijk :D

4. 1985beeb2009

1985beeb2009 Actief lid

3 jul 2009
    277
    0
    16
    nou dat word dan nog wat
    ik ben nog niet eens bevallen ben morgen 28 weken zwanger
    dus als hij al die tijd dan geen sex wil tot dat ik niet meer lek dan mag ik nog ff hahaha

1985beeb2009

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Tja, mijn borsten hebben tijdens de zwangerschap van Eva haast niet gelekt, maar daarna met de borstvoeding wel behoorlijk. Was dus sex met bh inclusief zoogcompressen en mijn borsten waren het eerste half jaar verboden gebied. Het is niet anders ;)

6. ladyrabbit

ladyrabbit Bekend lid

13 apr 2008
    704
    1
    0
    Begeleider psychiatrie
    Noord-Limburg
    Tijdens de zwangerschap had ik er niet zo'n last van, af en toe een drupje, deed hij niet moeilijk over ;). Na de zwangerschap met de bv wel heel erg. Dat was dus met bh en zoogcompressen. Heel sexy, not! Borsten waren dus verder verboden terrein. Na een paar maanden lekte ik niet meer en konden we weer normaal vrijen. Hoewel, echt hard sabbelen doet hij niet meer, toch bang dat er melk komt ;)

7. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    hier lekken ze niet zo heel erg dus dat scheeld maar mn vriend trekt zich er tot nu toe nog niks van aan. al wil ik geen sex meer, toch probeerd die het af en toe jahaha

8. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    mijn ventje blijft van mijn borsten af, dit komt omdat ik echt erg lek geen paar drupjes maar het komt er met straaltjes uit
    natuurlijk worden we alle twee wel nat/plakkerig maar ja dat is dan zo.

9. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ik lek ook. Mijn man heeft er geen moeite mee - tis tenslotte hartstikke natuurlijk! Kan me ook niet zo goed bedenken wat er vies aan zou moeten zijn; ik kan me een heleboel "lichaamsvocht" bedenken waar ik meer moeite mee zou hebben (maar das een andere discussie, denk ik, haha).

Ik denk dat bh & zoogcompressen de beste (enige) oplossing zijn. Niet ideaal, maar je moet toch wat... :)
    Succes!

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hier ook geen moeite.. meestal lekken ze tijdens de sex niet.
    Toen ik Dean bv gaf ook nooit last van gehad eigenlijk.. lekte dan gewoon niet.

11. leonie20

leonie20 Actief lid

1 jul 2007
    180
    0
    16
    gelukkig geen last van, man vin dhet niet erg en stoort zich er neit aan...is maar goed ook lek al sinds de zwangerschap van mn eerste zoontje en die is vorig jaar april geboren, daarna is het nooit echt weg geweest en nu weer zwanger dus weer aan het lekken...maar goed at hij er geen moeite mee heeft;););)

Deel Deze Pagina