Hallo allemaal, Ik heb een vraagjje, ik was 4 dagen geleden begonnen met ovulatie testen. De eerste was erg licht, en het werd met de dag donkerder. Vandaag heb ik dus een knal positieve test gehad. Hij was zelfs donkerder dan de controle streep. Dus ik heb binnenkort een eisprong. Maar mijn vraag is nu: Hoe lang blijft zo een ovulatie test positief?? Tot na je eisprong?? En stel ik ben zwanger, blijft ie dan gewoon altijd positief? Ik heb vndg gelijk met mijn man wezen klussen, maar op t einde is zijn " sapje ", als ik het zo mag noemen, helemaal eruit gekomen.. Heeft het nut gehad??? Gr. K.
hoihoi je test is positief omdat je lijf met LH aanmaakt wat zorgt voor de ovulatie, daarna daalt het LH-hormoon en is de test niet meer positief. Hier lees je ook meer: Vragen over het gebruik van ovulatietesten. Anders ff googelen op ovulatietest. En ik neem aan dat je ook een gebruiksaanwijzing bij je testen hebt, daar staat het ook vast in.
ovu test is meestal zo'n 2 dagen positief.. kan ook zijn dat je een wat kortere lh piek hebt dan is het misschien 1 dag.. je moet er vanuit gaan dat je eitje nu binnen 24 uur en 36 uur springt. en wat bedoel je met dat alles er uit is gegaan? omdat je gelijk opstond of hoe moet ik dat zien? normaal zwemmen de zaadjes wel de richting op waar ze heen moeten en er blijft altijd wel iets zitten.
@emmalotte: Dank je voor info @marijee: Hij is wel gewoon in me klaar gekomen. En ik bleef express langer liggen maar het kwam er alsnog uit. Er blijft altijd wel iets inzitten dus??
ja er blijft altijd wel iets inzitten.. wat er uit komt is vaak vocht van jou en de zaadjes die de weg niet konden vinden zeg maar haha misschien een tip voor de volgende keer.. als je vriend klaar is gekomen dat jij daarna klaar komt. alles trekt dan goed stevig samen waardoor de zaadjes als het waren beter de goede richting opgezogen worden