hallo allemaal ben pas nieuw hier , heb een vraagje ben nu meer dan een maand gestopt met de pil, heb 2 weken geleden mijn periode gehad maar nu heb ik ineens een korte bloeding gehad van een dag, wat raar is. krijg mijn regels normaal pas later. kan dat een teken zijn dat ik zwanger ben ? groetjuhs taschkuh
Het kan wel inderdaad. Heb je verder geen last van de bekende 'kwaaltjes'? - Misselijk? - Pijnlijke tepels? etc
Het kan ook zijn dat de bloeding van je eisprong komt.. Het volgende gevonden op internet: Een tussentijdse bloeding is meestal onschuldig en kan duiden op de eisprong.
Ik denk niet dat je zwanger bent aangezien je 2 weken geleden ongi bent geweest. Waarschijnlijk heeft de bloeding iets te maken met je eisprong.
owh ja ik vond het allemaal beetjuh raar mjah blijven proberen he heel erg bedankt ik laat wel weten als het zover is groetjuhs
heb geen misselijkheid ofzo maar wel meer honger, moet ook veel meer naar het wc, mijn borsten zijn wel groter geworden ,beetje zwelling in mijn onderbuik geen pijn ofzo ...
@taschkuh Zo'n veegje bloed heb ik ook gehad, weet niet of toen eisprong heb gehad,want voelde niks bijzonders.... Maar zou goed kunnen dat t eisprong s geweest,als was ik daarna wel pas paar weken later ongi.. Succes en hoop voor je dat je je ei hebt, want dan kan je lekker klussen!!! Liefs miek