Ik heb alles met 22 weken gekocht. Ik ben nu pas de kleertjes bij elkaar aan het kopen.... Ik snap die paniek niet zo. Ik hoor vaak dat meiden een kinderkamertje kopen als ze 12 weken zwanger zijn? Waarom? Ik heb heeeeel veel gekocht bij Babypark op 5 juli, 30 juli had ik alles in huis. Toen was ik 23 of 24 weken zwanger. Dus ik heb maanden tegen dozen aan moeten kijken
Na de 20 weken echo. Ik durfde niet te geloven dat het goed zou gaan na 5 missed abortions. Toen daar alles goed bleek, ben ik mondjes maat gaan inkopen. Pas na 30 weken,t oen ik opgenomen werd met een hoge vliesscheur ben ik gaan shoppen via internet.
Ik kocht met de eerste de volledige kinderkamer en wagen met 14 weken, maar kwam pas thuis met 26 weken. De rest kocht ik toen ik wist dat het een meid zou worden met 26 weken dus. Nu heb ik al heel veel maar al wel wat gekocht
Qua meubelen: na de 20 weken echo Qua kledij: een eerste leuk rompertje gekocht bij 10 weken, daarna de rest bij 28 - 30 weken. Toen begonnen en nooit gestopt eigenlijk....
Ben nu 24 weken en heb eigenlijk alles al. Dit geeft mij een rustig gevoel. Moet alleen nog een box en wat kleine dingetjes.
Wij hebben de grote dingen allemaal al in huis. Kinderwagen was een showmodel en precies degene die wij wilden, dus gelijk meenemen of later het dubbele betalen. Commode, kledingkast, ledikantje en wiegje komen van MP, dus dat was ook gelijk doen of later hopen dat je hetzelfde nog een keer tegenkomt de rest komt na de 20 weken echo wel.
ik had direct wat neutrale setjes van noppies gekocht maar met 20 weken verkocht omdat we toen het geslacht wisten dus zou wachten
Kinderkamer 2de hands gekregen met 15 weken. Verder gehele zwangerschap mondjesmaat eea gekocht. Met 34 weken was ik helemaal compleet!