wel of niet schilderen voor de 2de????

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sabrina1984, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    Hallo allemaal.

we hebben me dochterje sinds vorige week boven op der nieuwe kamer slapen.

nu zit ik een beetje in dubio we gebruiken de meubels gewoon nog een keer.
    maar zal ik wel of niet nog een keertje schilderen.
    het is neutraal creme met bruine muur.
    zit er aan te twijfelen om de bruine muur blauw te maken.

wat zouden jullie doen???

groetjes sabrina

2. boerderijmama

boerderijmama Bekend lid

6 jun 2011
    926
    46
    28
    NULL
    België
    Je kan misschien inderdaad één muur schilderen of muurstickers kleven zodat het kamertje wat persoonlijker van je dochter wordt?
    Als je natuurlijk ook leuke gordijntjes, een leuk tapijtje, mooie lamp,... hangt, kan het ook al voldoende zijn om een persoonlijker kamertje te hebben.

Aaaah; nu lees ik het pas - het gaat over de babykamer voor je zoontje op komst :)
    Eigenlijk hetzelfde: kleed het wat aan met 'jongens'accessoires?

3. Eloa87

Eloa87 Actief lid

27 jun 2011
    149
    0
    0
    gastouder
    Noord-Brabant
    Tsja, het HOEFT niet natuurlijk... net wat boerderijmama zegt, een paar leuke accessoires doet al veel met een kamer.

Ik heb er wel voor gekozen om het opnieuw te schilderen.. ik had een IKEA thema op het kamertje (met die blauwe giraf op de muur geschilderd)... en die muur heb ik nu helemaal rood gemaakt.

Tip... mocht je nou iets anders willen doen, bijvoorbeeld vlakken maken etc, je hebt bij de praxis e.d. van die "sample" verf blikjes of tubes... scheelt enorm veel geld, en voor vlakken/vierkanten/enzovoort heb je niet zoveel verf nodig!!!

4. misa

misa Niet meer actief

Hier blijft het straks hetzelfde! Waarschijnlijk zelfs het behang. Alleen wat andere details qua kleuren denk ik..!

5. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    ik heb vanmorgen met manlief nog overlegd en kreeg als antwoord als je het graag wil verven dan moet je dat maar doen(hij weet dat ik er anders spijt van krijg)
    ik ben na de karwei gegaan en heb verf gekocht en vanmiddag de eerste laag aangebracht.

gr sabrina

Deel Deze Pagina