wanneer begin je met...?

Discussion in 'Zwangerschap' started by zonne bloem, Apr 5, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Het wassen doe je niet vanwege het stof, maar vanwege de chemische middelen die bij het produceren van de kleding nog achtergebleven kan zijn in de kleertjes en waar je kind dus eventueel last van kan hebben op het huidje :)
    Dus hier alles gewassen zodra de kast stond en er netjes in gelegd en gehangen. Met de deuren dicht vangt het verder geen stof ofzo... ;)

2. missfrance

Nov 28, 2011
    22
    0
    0
    Deventer
    klopt wat je zegt rozemarijke en daarbij wassen wij al onze kleding allemaal. Sommige dingen liggen toch heel lang in de kast!

3. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Da's echt niet altijd zo hoor. Als jij een goede, normale bevalling hebt gehad en bent gewoon in staat naar huis te gaan en het is druk met bevalingen/opnames, word je gewoon naar huis gestuurd.(is vrienden van ons overkomen)

4. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009
    13,271
    1
    0
    varend op schip
    met 34weken ofzo wiegje opgemaakt en wandelwagenbak. Daniel legde zn beer erin. Toen ik weeën had heb ik gewoon alles verschoont, kraamverzorgster waste wel weer:D Vond het leuker staan en het voelde voor daniel beter dat hij er zo mee kon spelen

5. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Hebben dit weekend de kleertjes en bijna alle beddengoed gewassen. Volgende week komt mijn schoonvader nog wat stroom aanleggen op de babykamer en onze kamer. Daarna van kant ruilen in bed, bed op tegels (iets anders kan bij ons niet) en wiegje klaarzetten.

Box zetten we in de kamer ook rond 35 weken voor de katten om aan te wennen. Honden hoeven er niet aan te wennen, vinden alles prima.

Zijn ook al begonnen her en der het huis uit te spitten en op te ruimen.

En, hoe fijn, mijn moeder en tante komen begin mei het huis helpen poetsen! :D

6. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

Nov 29, 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben pas 23 weken en toch is het bedje al opgemaakt. Nu moet ik alles nog wassen hoor, dat doe ik pas in juni en dan in mijn verlof nog eens. Ik vind het er gewoon leuker uitzien als het opgemaakt is dan zo'n kaal leeg bedje.

7. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

alles moet met 7 maanden in huis staan en het liefs al klaar staan want je weet maar nooit...
    Ik zou lekker beginnen als ik jou was...

Share This Page