hallo dames even een vraagje over wat jullie zouden doen. mijn wipstoel is kapot. nou ja kapot, hij is nu een beetje scheef en hij kan alleen nog schommelen en niet meer stil staan zeg maar. ik weet niet wat er mee gebeurt is maar ik denk dat 1 van mn andere kids er per ongeluk op heeft gestaan of in gaan zitten is. nu is mijn jongste dochter bijna 5 maanden en zit erg graag in de wipstoel. ik geef haar ook haar fruit erin enz. nu twijfel ik dus of ik nu een nieuwe moet kopen en welke?? ik vind de babybjorn erg mooi en het lijkt me niet zo'n slap ding. maar ja...hij is wel duur en misschien zit ze er nog maar 2 maanden in. zal ik een goedkopere kopen of zeggen jullie, gewoon die babybjorn doen! het is mijn laatste kind dus kan m niet meer door geven....
Voor die twee of drie maanden zou ik geen dure gaan kopen. Mocht je hierna nog meer kindjes willen zou ik het wel doen.
Hmm, hier kon ze er met 6 maanden niet meer in, ze werd te beweeglijk en dat is dus gevaarlijk. Dus áls je een nieuwe aanschaft, zou ik gaan voor eentje waar ze langer in kan zitten (dus >9 kilo en >6 maanden). Of een tweedehandsje via mp? Ik zou iig geen nieuw stoeltje kopen waar ze nog maar een maandje in kan.
Een babybjorn via marktplaats! Mijn zoontje van 9 maand zit er nog in. Geweldig ding. Kan er lekker in wippen, zit er goed in en kan dus nog wel even gebruikt worden. Denk dat je daar echt nog wel even plezier van zult hebben!
Wij hebben ook de Babybjorn! Echt een aanrader en het geld meer dan waard. Je kunt hem altijd later zelf nog verkopen via MP of zo.
Onze dochter kroop ook uit dr wipstoel. Als ik dr fruit geef of even vast wil zetten, zet ik dr even in dr maxi cosi.
ik heb een hele mooie, gratis op gehaald via marktplaats zijn overigens wel meer sites, waar zulke dingen gratis op te halen zijn, of voor maar 5 euro ofzo
Ik dacht dat ze best lang in een babybjorn kunnen? Hetzelfde voor de nuna leaf.. Volgens mij had ik namelijk gelezen dat er ook kindjew van 2 in de babybjorn zitten.
Hier staan er regelmatig hele leuke wipstoeltjes voor een prikkie bij de kringloop. Ik heb hier zelf een stoeltje weggehaald voor 5 euro zo goed als nieuw. Misschien hebben ze ook een mooie bij jou in de buurt. Moeite waard om ff te kijken.
Mijn tweejarige zoon zit nog weleens in onze cheap ass wipstoel van koelstra geloof ik. Zonder problemen! Het ding kostte nieuw 30 euro.
Ik woon in België dus ik weet niet of de wipper die ik heb in Nederland verkrijgbaar is, maar ik heb er 1 van pericles. Jarne zit er nu nog steeds in en hij is 16 maand. Hij kijkt naar tv vanuit de wipper in zitstand helemaal recht en staat er vaak in recht. Die is stevig genoeg en hij is er nog nooit mee omgevallen.
Wij hebben de babyborn en ik heb er nog geen dag spijt van gehad. Onze dochter is nu 17 maanden (gecorrigeerd) en ze zit er nog steeds in. Kan tot 13 kilo. Ik denk dat als we ander soort wipstoeltje hadden gehad dat we hem dan lang zo veel niet hadden gebruikt.
Ik zou geen nieuwe halen voor een paar maanden. Mijn dochter ging met 7 maanden eruit klimmen. Toen kon ik em weg zetten. Tenzij je zeker weet dat er nog meer kindjes komen, maar dan zou k een neutraal kleurtje halen.