met de trein naar belgie?

Discussie in 'De lounge' gestart door tweety, 12 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    we willen een keer naar plopsaland toe maar aangezien we geen auto hebben wilden we dit met de trein doen iemand een idee of zit haalbaar is? en hoe het beste te reizen toevallig?

2. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Ten eerste naar welke Plopsaland wil je?
    Er zijn er namelijk 3.
    Wij wilden ook graag naar Plopsaland in Hasselt met de trein maar dat is zelfs vanaf Antwerpen nog een aardig eindje en met een kind vindt ik dat niet te doen.
    Je moet rekenen vanaf Dordrecht naar Antwerpen 1.15 min, dan moet je nog overstappen op een andere trein naar Hasselt en deze doet er ook nog wel een uur over en dan nog een bus pakken, dus je bent echt heel lang onderweg met het OV.

3. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik dacht aan die in panne maar das helemaal geen doen dan helaas. hasselt is nog dichterbij zelfs zag ik. ik weet dat er 3
    zijn maar welke is het leukst?

4. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Bij plopsaland in de panne is het station niet ver van het pretpark en is het makkelijk te voet te doen, als ik me niet vergis.

5. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    heb vlug even gekeken op de site van de nmbs wat de reistijd zou zijn.

Van dordrecht zuid naar de panne zou 4 uur reizen zijn.

Kun je even een kijkje nemen op de site van de nmbs: www.nmbs.be

6. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    nou geloof dat dat niks wordt zie het niet zitten om zo lang te reizen voor een dagje pretpark. mijn zoontje is helemaal gek van bumba maar das toch wel erg lang in de trein. wie weet volgendjaar. of anders in de vesteging hier in nederland maar wanneer die er komt?

7. Dushi

Dushi Niet meer actief

8. Dushi

Dushi Niet meer actief

Je kunt toch leuke dingen doen in de trein. En er is zoveel te zien !

9. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Je kan er ook een lang weekend van maken. Hotel zoeken in de Panne...met de strandtram naar plopsaland...zal zeker geslaagd zijn.
    En wij vonden De panne ook nog een leuke stad met strand en boulevard op loopafstand.

kwebbel

10. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    werk bij de ns conductrice en lokettiste en ik weet uit eigen ervaring dat kids de trein super spannend vinden

11. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    mijn zoontje vind de trein ook leuk en spanend maar om er nou 4 uur in te zitten zie ik eigenlijk niet zo zitten.

12. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Mijn dochter vindt de trein ook wel leuk maar na een half uur is zij het ook wel zat hoor.
    Ik zou met een kindje zo jong niet 4 uur in de trein zitten eerlijk gezegd.
    Maar goed het ene kind is meer te vermaken dan het andere natuurlijk ;)

13. muiz

muiz Actief lid

22 feb 2008
    287
    0
    0
    Ik weet niet of 1 van jullie een rijbewijs heeft? Anders misschien eens een autootje huren of lenen. Is misschien nog wel goedkoper dan met de trein en dan ben je niet afhankelijk van overstappen/busvervoer en kan je zolang blijven als je wilt. Als geen van beiden een rijbewijs heeft houdt het op natuurlijk. Ik zou het persoonlijk ook niet echt zien zitten hoor, zolang met kid(s) in de trein incl. overstappen.

Deel Deze Pagina