Twee dagen voor NOD.. (denk ik)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Toufaylah, 18 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toufaylah

Toufaylah Lid

17 mrt 2016
    43
    1
    8
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik wil even van me afschrijven hoor. Ik heb altijd een cyclus van 29 dagen. Vorige maand heb ik een vroege miskraam gehad bij 4/5 weken na een positieve zwangerschapstest, helaas. Vanaf de eerste dag bloed van de miskraam is het woensdag/donderdag 29 dagen geleden (weet niet of de cyclus dan klopt hoor).

De afgelopen week was ik met vlagen misselijk, maar ik probeerde het te negeren omdat ik dit al zovaak heb meegemaakt en niet zwanger bleek te zijn, zoals veel hier zullen herkennen. Maar toen ik de afgelopen dagen ondraaglijke rugpijn erbij kreeg en pijnlijke borsten was ik er bijna van overtuigd dat het deze maand raak was. Maar vanochtend toch een negatieve test. Ik denk dus dat het toch niet raak is.. ik ben zo teleurgesteld. De kans lijkt me klein dat ik alsnog deze week een positieve test ga krijgen!

Iedereen hier met een kinderwens heel veel geluk toegewenst!

2. Rodaina

Rodaina Bekend lid

9 mrt 2013
    609
    48
    28
    Ah meid, balen! Ik hoop dat het gauw raak mag zijn met een voldragen zwangerschap. Dikke knuffel

3. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    je cyclus kan na een miskraam van slag zijn, kan misschien ook je eisprong zijn geweest

Deel Deze Pagina