wanneer beginnen de 'kwaaltjes'?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Happymam, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happymam

Happymam Fanatiek lid

7 feb 2009
    1.254
    306
    83
    Hoi,
    Ik heb 1e kerstdag positief getest :) en denk nu 5wkn2dgn zwanger te zijn. Verder helemaal geen symptonen of kwaaltjes, alleen die positieve test..wordt er toch weer een beetje onzeker van.
    Wanneer begonnen bij jullie de meeste symptonen/kwaaltjes?
    Of zijn de testen van matcare gewoon helemaal niet betrouwbaar :(
    Ik heb de matcare strips 2 x gebruikt, en 2x na 3 minuten een duidelijk 2e streepje.
    Groetjes, Happymam

2. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Vaak rond 6 wk. Sommige vrouwen hebben helemaal geen klachten. Ik heb ze gelijk rondt mijn innesteling. DUs het is echt voor iedereen verschillend. EN het wil ook niet zeggen dat het niet goed zit want ik had klachten en het is toch 3x fout gegaan.

Relax en lekker genieten van je zwangerschap( ik weet het het is makkelijker gezegd dan gedaan)

3. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ik had rondom de innesteling wel wat klachten van raar gevoel in mn buik, drukkend, krampend gevoel plus gevoelige borsten, maar nu ook eigenlijk niks.... vandaag positief getest maar ik vind het inderdaad ook onzeker zo.
    Bij mn eerste zwangerschap werd ik vanaf 6 weken wat weeiig/ licht misselijk. ik "hoop" bijna dat ik dat nog ga krijgen ;)

4. Vagans

Vagans Niet meer actief

Bij 6 wk

maar geloof me, het is niet iets om je op te verheugen!
    geniet nog ff van je kwaaltjes loze zwangerschap hihi ;)

5. poeze

poeze Actief lid

10 dec 2010
    381
    0
    0
    Nou idd, geniet er nog ff van.... Ik ben vrijdag 7 weken en voel me vanaf 6 weken met de dag beroerder pfffff......

6. giraf

giraf Niet meer actief

Ik had tijdens mij 1e zwangerschap maar 1 kwaaltje: mega zere borsten. Vanaf een week of 6.
    Tot nu toe voel ik ook nog niet veel...

7. patricia80

patricia80 Nieuw lid

29 dec 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal.
    Ik ben nu 4 weken zwanger en heb ook nergens last van. In het begin van de week steken in me buik. maar nu al een halve dag niks meer. er spook van alles door me hoofd. Zal het er nog wel zitten. Gaat het nog wel goed. maar ik lees gelukkige dat ik dat niet alleen heb.

8. Happymam

Happymam Fanatiek lid

7 feb 2009
    1.254
    306
    83
    spannend hé? ik heb toch weer een zwangerschapstest gekocht, een digitale cb dit keer. Ga hem vanavond samen met m'n man uitvoeren (die was vd week niet thuis toen ik de andere testen deed). Hoop zo dat die ook positief is....

9. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Sinds afgelopen weekend beginnen mijn (.)(.) aan de zijkanten een beetje te "trekken" en ben ik bij vlagen een beetje misselijk. Slapen lukt ook niet echt geweldig, hoewel ik sneller moe ben dan anders.
    Kan gelukkig nog wel alles wat ik eet binnen houden ;)...

Dus.... als je test vanaaf weer positief is, wat ik wel verwacht, dan geniet er nog maar effe van, want over een paar weekjes ben je niet meer te genieten, haha!

10. jongemeid21

jongemeid21 Niet meer actief

ik ben nu bijna 8 weken zwanger en ben niet misselijk, geen pijnlijke borsten etc had ik bij de eerste ook niet. ik ben alleen extreem vermoeid

11. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ben vandaag 6 weken zwanger en tot nu toe alleen wat ongikrampen, diarree soms nog.. was in het begin meer, heel veel dromen :(:(, pijnlijke (.)(.) maar dat is de ene dag meer dan de andere en veel honger. Voel me best goed, nog niet misselijk geweest.

12. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Met 6 weken liep ik nog heel leuk lachend rond en zei tegen iedereen: Ik ben niet misselijk en niet moe! Nou dat had ik dus niet te snel moeten zeggen want een paar dagen later hing ik dagen lang boven de wc en weer een paar dagen later vond ik mijzelf ineens aan een infuus in het ziekenhuis door de misselijkheid en het overgeven. Ik zou zeggen geniet ervan als je nog niets hebt, het kan van het een op het andere moment ineens komen :D

13. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Ik hoor dit vaker over het niets voelen van een Zwangerschap. Het is verschillend bij elk persoon blijkt wel weer. Ben benieuwd wat mij te wachten staat. Het lijkt me wel enger als je niks voelt dan dat je wel wat voelt (dat is maar een idee);) Probeer te genieten Happymam! :)

... Bloemmm jeetje zeg daar ging je opeens! Gaat het nu wel weer?

14. Alida27

Alida27 Actief lid

11 mei 2006
    497
    0
    0
    Verzorgende
    Rhenen
    Ik heb met de zwangerschappen van mijn beide kids totaal geen zwangerschaps verschijnselen gehad .. :)

15. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Hier ook iemand die totaal geen kwaaltjes heeft...
    Niet dat ik graag iedere ochtend kotsend boven de wc-pot zou willen hangen, maar af en toe een teken dat er iets gebeurt in mijn lichaam zou wel fijn zijn!
    Wordt er heel onzeker van dat ik niks voel en heb dan ook iedere keer de drang om maar weer een test te doen...
    Al weet ik ook wel dat ik daar niet meer of minder zwanger van wordt... ;)

16. Liesje86

Liesje86 Lid

28 dec 2010
    46
    0
    0
    Friesland
    Hi,

Ook hier geen last van zwangerschapskwaaltjes.
    Ik ben nu 6 weken en 2 dagen zwanger. Ben toch wel erg ongerust en heb dan ook aan VK gevraagd of ik al wat eerder langs kon komen. Mag nu 18 januari langs komen, eerder was nog niet mogelijk. Fijn om te lezen dat ik toch niet de enige ben!

17. Lori

Lori Bekend lid

1 dec 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook hier niet echt last van zwangerschapskwaaltjes. Alleen wat steken in de borsten af en toe en wat buikpijn. Ik heb onlangs een echo gehad en die gaf toch echt aan dat ik zwanger ben!:) Geen zorgen maken dus.

18. Melodios

Melodios Actief lid

28 okt 2010
    196
    0
    0
    ow jee ben vandaag 6 weken, wor wel een beetje bang van jullie verhalen geworden..

Deel Deze Pagina