slecht slapen, zwangerschapskwaaltje?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mamaDD, 23 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaDD

mamaDD Lid

9 nov 2010
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik weet sinds afgelopen maandag dat ik zwanger ben.
    Sinds afgelopen zondag slaap ik heel erg slecht, ben elke nacht wel een paar keer wakker en/of ben heel vroeg wakker.
    Kan dit door de zwangerschap komen?
    Ben ongeveer 4,5 week zwanger........

Ook heb ik af en toe wat steken in mijn buik, hoort dit er ook bij?

Liefs mamaDD

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ja op beide vragen;)
    In het begin van een zwangerschap slaap ik ook heel slecht.. je lichaam is met vanaales bezig en dat heeft gelijk gekke resultaten;)

En de steken.. dat is heel normaal mits je niet gek van de pijn wordt natuurlijk

3. mamaDD

mamaDD Lid

9 nov 2010
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie!

Dacht idd dat het slechte slapen daar mee te maken had.
    De steekjes zijn niet erg pijnlijk, het ene moment heb ik nergens last en het andere moment voel ik het een tijdje.
    De angst komt mede door een vroege miskraam in juli dit jaar, toen had ik meer pijn en al binnen een week, dat we wisten zwanger te zijn, verloor ik bruin slijm en later bloed en het vruchtje.
    We hopen zo dat het nu wel goed zit!!!!!

4. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    ja beide haha gefeliciteerd

5. maris05

maris05 Lid

6 dec 2010
    82
    0
    0
    visagiste voor een groot cosmeticahuis
    alkmaar
    ik heb het ook,kom ook slecht in slaap terwijl ik mega moe ben,heel vervelend!wat betreft de steken,ik herken dit zo. Heb ook in juli een miskraam gehad en ben nu bij alles wat ik voel bang terwijl als ik niks voel ook onwijs onrustig word!ik denk dat het normaal is dat je steeds dingen voelt,er gebeurd natuurlijk zoveel!ik zie het maar als positief!ik ben mn kritieke week voorbij en dat scheelt ook,kreeg een miskraam bij 5,5week en ben nu 7 weken. Mag maandag naar het hartje luisteren dus hopelijk daarna geen paniek aanvallen meer als ik iets of niets voel!en wat betreft het slapen.....ja....hopen op betere tijden!ik heb het er allemaal voor over!jij vats ook?!;)

6. mamaDD

mamaDD Lid

9 nov 2010
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    gelukkig hebben meerdere last van het slechte slapen, moet zeggen dat ik de laatste nachten heerlijk heb geslapen.
    Ben wel heel erg onzeker, ik verlies soms gekleurd slijm en zo een paar uur/ helemaal niks.
    Voor de zekerheid zijn we maandag bij de huisarts geweest en er was een opening in de baarmoeder te zien.
    Gisteren ook weer voor de zekerheid een test gedaan, hij is wel gewoon positief maar niet super donker (bijna hetzelfde als vorige week) terwijl we nu toch een week verder zijn...
    Gelukkig mag ik maandag weer naar huisarts en dan maar hopen dat er wat meer te zien is en dat mijn onzekerheid weg gaat..............

7. Melanne

Melanne Actief lid

16 apr 2007
    371
    0
    0
    Hier echt 1 met een giga slaap proleem.
    Sinds 1 week wordt ik wel 10x per nacht wakker, steeds plassen.
    Daarna moeilijk in slaap komen, bah zo vermoeiend.:)
    Heb vannacht nog geen 2 uurtje gehaald, en om 7 uur s,morgens komt mijn kleine meid alweer. :p

8. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    bij mijn vorige zwangerschappen was ik ook elke ochtend om 5 uur wakker.
    en savond viel ik maar slecht in slaap.

nu was ik vanmorgen ook weer heeerlijk om 5 uur wakker, dus hopelijk heb ik maandag een posi test in handen!

9. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Hier ook slecht slapen. Gelukkig val ik 's avonds als een blok in slaap omdat ik zo moe ben maar ik word minstens 1x per nacht wakker om naar de wc te gaan en kom dan weer moeilijk in slaap. Gelukkig nu nog vakantie maar volgende week weer werken..:(

10. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    De eerste 3 weken ( ik vermoed direct na bevruchting ) werd ik iedere nacht rond 3.30 wakker om te gaan plassen. Mijn nicht zei nog aan de telefoon ' misschien ben je wel zwanger'. Maarja, omdat wij daar ZO snel niet aan hadden gedacht, heb ik het maar gelaten voor wat het was. En zie banner ;)

Na die eerste weken sliep ik iedere avond als een blok trouwens.

11. Mayameid

Mayameid Actief lid

23 jul 2010
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Omdat ik heel wisselende diensten heb (Manager bij mac) heb ik een wat raar ritme, maar sinds ik zwanger ben is er helemaal geen ritme meer, ben hartstikke moe maar kan niet slapen, en dan denk ik dat ik niet moe ben val ik op de bank in slaap :S

Deel Deze Pagina