Wanneer beginnen de meest zwangerschapskwaaltjes?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Iwish, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iwish

    Iwish Niet meer actief

    Hé dames,

    Ik zit vandaag op dag 23 en heb al een dag of 4 pijnlijke borsten. Vooral links. Als ik snel de trap af loop voelt het niet fijn.

    Nu vroeg ik me dus af wanneer de meeste vrouwen hen eerste zwangerschapskwaaltjes voelen. Dit zal natuurlijk enorm verschillen per vrouw maar dat heb ik een beetje een indicatie.

    Alvast bedankt

    x
    Iwish
     
  2. Sil1980

    Sil1980 Lid

    29 jul 2007
    90
    0
    0
    Hoi Iwish

    Ik heb deze site gevonden van een aantal verloskundigen met allerlei kwaaltje en wanneer ze beginnen.
    http://www.verloskundigen-groepspraktij ... index.html
    Ik ben zelf nu op mijn 22 ste dag van mijn cyclus en ik ben me al een aantal dagen zeer bewust van mijn maag, heb een wee-ig gevoel en grote hoeveelheden eten vallen niet zo lekker en heb vannacht ( heb nachtdienst gehad) erge pijn in mijn onderbuik gehad, volgens mijn collega zou dat innestelingspijn zijn. Ik zal het wel zien of het echt kwaaltjes zijn

    Succes!
    Gr Sil
     
  3. Stienke

    Stienke Fanatiek lid

    15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Misschien kun je dit vragen bij het topic Eerste symptomen?
     
  4. Leentje79

    Leentje79 Fanatiek lid

    15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Hoi,

    Pijnlijk borsten kunnen een zwangerschapskwaaltje zijn, maar ik heb bij de laatste cyclussen ook erge pijn in mijn borsten, een paar dagen na de vermoedelijke eisprong tot de eerste dag dat ik ongesteld ben. Maar hopenlijk is het het eerste bij jou! Succes!
     
  5. Joycie02

    Joycie02 Bekend lid

    12 apr 2007
    635
    0
    16
    Ik heb normaal altijd wel aardig last van beide borsten maar deze maand ook voor het eerst aan 1 kant (links). Ik heb al een paar keer gekeken of er geen blauwe plek zit (zo voelt het), maar nee..... Laten we hopen dat het een goed teken is! Overigens zit ik ook op CD 23 en zit ook ook in de 10e ronde...toevallig!
     
  6. plientje123

    plientje123 Actief lid

    20 jun 2007
    117
    0
    0
    Hoi, ik weet dat het bij de ongesteldheid kan horen, maar bij mijn zwangerschap had voordat mijn ongesteldheid uitbleef last van mijn borsten. Aan de zijkant en met een fellere pijn dan gewoonlijk. En ik zocht ook naar een oorzaak zoals bijvoorbeeld een blauwe plek. Dus het zou best kunnen hoor! Ik hoop het voor je.
     
  7. Iwish

    Iwish Niet meer actief

    Dank julie wel allemaal voor alle antwoorden.

    Spannende tijd altijd hoor als je je eisprong hebt gehad. Is het gelukt of weer niet. Ik vind het bij mij deze keer opvallend dat ik zulke pijnlijke borsten heb. En dan vooral aan de zijkant richting mijn oksels. Inderdaad een gevoel alsof er een blauwe plek zit. Ik hebt vooral last van mijn linkerborst. Ik heb dat namelijk anders nooit. Toen ik nog de pil slikte had ik er wel last van vlak voor ik ongi werd. Maar sinds ik gestopt ben heb ik alleen nog heel gevoelige en pijnlijke tepels rond mijn eisprong.
    Ik ben zo benieuwd. Wachten duurt dan zo lang.

    Veel succes allemaal meiden. Wel fijn om hier even langs te kunnen waaien om uit te blazen. :)

    Liefs,
    Iwish
     
  8. EdNe

    EdNe Actief lid

    22 aug 2007
    113
    0
    0
    België
    Hallo meiden,

    Ik zit in mijn laatste 8 dagen van de cyclus en heb ook last van erg gevoelige borsten en tepels. Ben reuze benieuwd of dit een teken is....
    Als je aan het proberen bent kunnen de weken toch wel erg lang duren he...
     
  9. elke

    elke Lid

    22 aug 2007
    26
    0
    0
    hey ik ben Elke en nieuw op deze site.

    Ik vroeg me eigenlijk af hoeveel kans je hebt om direct zwanger te worden? Ik hoop dat het niet te lang duurt want dan zou ik wel eens :( kunnen worden
     
  10. Ienieminie

    Ienieminie Bekend lid

    8 apr 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Dit heb ik deze maand ook! Ook aan de linkerkant, uitstralend naar mijn oksel. Net of ik ergens flink tegenaan gebotst ben...
    Daarnaast ook een tijdje last gehad van mijn linkerlies, nu lijkt 't iets hoger te zijn, links van mijn navel. Hmmmm... spannend!
     
  11. Ienieminie

    Ienieminie Bekend lid

    8 apr 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Ow ja, mijn vorige cyclussen waren 28 en 29 dagen. De laatste was 33 dagen, vandaar de banner.
    Als ik kijk naar mijn 28d. cyclus heb ik nog 3 dagen tot NOD.
     
  12. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    pff er zijn zoveel dingetjes...maar mijn klachten( behalve de gespannen borsten) kwam pas een week geleden ofzo, ongeveer een week nadat ik getest had.
    je kun pas symptomen krijgen na de innesteling want dan weet je lichaam pas dat het zwanger is.
    als je al eerder wat voelt dan houd je lichaam je gewoon voor de gek denkik...
     
  13. dolphin

    dolphin Fanatiek lid

    1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Ik heb er ook last van ! Ik voelde en keek ook al of ik iets zag !
    Nu lijkt het wel weer weggetrokken te zijn maar ik voel nog steeds alsof ik vollere borsten heb ( terwijl ik al een grote cupmaat heb).
    Ik duim voor jullie allemaal !
     
  14. Iwish

    Iwish Niet meer actief

    :( Ik had vanmorgen ineens een bruin streepje op mijn inlegkruisje. Betekent dit nu dat ik niet zwanger ben? Of kan dit ook nog bijvoorbeeld innestelingsbloed zijn. Ik zit namelijk nog maar op dag 24. Heeft iemand een idee? Ik word gek van die onzekerheid.

    Liefs,
    Iwish
     
  15. Iwish

    Iwish Niet meer actief

    Ik hoop zo voor je dat het raak is meid!
     
  16. Iwish

    Iwish Niet meer actief

    Hoi Elke,

    Ik heb echt geen idee hoeveel je kans je hebt om direct zwanger te worden. Wij zitten inmiddels in ronde 13...*zucht*

    Succes meid!
     
  17. Niet meer actief

    hier nog een in ronde 13...
     
  18. dolphin

    dolphin Fanatiek lid

    1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Ik ook voor jou ! Het bruin bloed kan vanalles betekenen, innesteling, maar het kan ook gewoon oud bloed zijn van vorige maand.. succes en ik duim voor je !
     

Deel Deze Pagina