hier met 32 weken , maar hier hoefde niet zo heel veel te gebeuren 2 muren een ander kleurtje nieuwe lamp en natuurlijk het bedje ect erin
De eerste keer was die met 22 wk helemaal klaar geloof ik Nu gaan we na onze vakantie aan de gang. Vind het ook zonde met dit mooie weer
Met 17 weken hadden wij het kamertje al, alleen nu ben ik ruim 33 weken en gister de sleutels van onze nieuwe woning gekregen, moet dus nog helemaal beginnen hopelijk kunnen we er over 2 weken in en kan ik daar bevallen. Dacht zo optijd te zijn, en nu toch nog op het laaste moment hihihi
Ik heb eerst de 20 weken echo afgewacht. Om te zien of alles goed zou zijn en om te weten of het een jongen of een meisje zou worden. Ben nu sinds twee weken aan het orienteren (want wat zijn die babykamers en kinderwagens duuuuurrr!!).
Het geslacht wilde wij beide keren niet weten dus daarop hoeven we iig niet te wachten. Hopen dat de uk het laat zien
Wij zijn al met de 14 weken al begonnen i.v.m, dat mijn vriend straks een poosje weg is en dan zou ik alles alleen moeten aanschafen enz. En dat vonden we niet leuk, dus hadden we besloten om alles aan te schafen en het kamertje te beginnen na de 13 weken. Hij is weer thuis als ik 34 weken ben.
hier nog niet bezig omdat we nog aan t klussen zijn in ons nieuwe huis!(we wonen er ook nog niet) de muren zijn alleen al wel geverfd, de meubels zijn ook al binnen dus nu wachten tot wanneer we er kunnen wonen!
Hier een topic (van een paar weken terug) met ong dezelfde vraag ! Is misschien ook wel leuk om even door te kijken ! http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/151439-hoeveel-weken-ging-jij-de-kinderkamer-klaarmaken.html
we zijn er al een hele tijd mee bezig maar nog steeds is het niet helemaal af (!) nog een beetje behang en schrootjes en dan is het klaar, komt wel goed voor de bevalling is het af desnoods als ik weeën heb En we hebben een wieg in de woonkamer dus dan kan mannetje lief ondertussen aan de plak
wij zijn ook al bezig. De meubels had ik een tijd geleden voor weinig over kunnen kopen dus mijn lieve mama is al een tijdje de meubels aan het overschilderen. verder zijn we de hele boven verdieping aan het verbouwen dus ik hoop over een week of 4 echt te kunnen beginnen met de kleurtjes uit te zoeken!
Kamertje al gekocht met 13 weken, werd geleverd met 16 weken, en heeft mijn vriend zo rond de 20 weken in elkaar gezet, de muren en vloer waren 2 jaar geleden al gedaan. De rest (aankleding, gordijnen, kleertjes enz.) ben ik vanaf dat moment aan het aanschaffen, en heb nog niet alles, dus ben nog wel een paar weken verder voor ik alles in huis heb. Het uiterlijk van het kamertje is wel helemaal klaar nu (28 weken). De box zetten we over een week of 4 op.
wij hadden heb al af omdat het de oude kamer van onze dochter is. al hebben we wel in jan alle stroom ed opnieuwe gedaan en dus weer ff opnieuwe verfje erop maar staat dus al zover klaar. gister onderstel van wiegje neergezet en de rest ervan gewassen. dus dat kan er dan op en dan is eht alleen nog maar de kleertjes wassen en inpakken en daar begin ik dan van de wk met dat warme weer maar aan. droogt het lekker buiten. en dan volgend weekend eens ff kijken waar we de box neerzetten zodat iedereen dr weer aan kan wennen.
Kamertje is leeg ondertussen, heb een verfje gehaald eergister voor 1 muurtje.. dus af en toe eens wat doen.
we zijn in de afgelopen weken het kamertje en de kinderwagen gaan uitzoeken, hebben de kleuren enzo allemaal al bedacht en gaan over een week of wat definitief bestellen. We hopen in de laatste 2 weken van september het kamertje (incl de hele bovenverdieping) geschilderd te hebben en dan kan het kamertje geplaatst worden! Dan zijn we mooi in de laatste 3 maanden klaar met het grote werk en hoeven we 'alleen' nog maar de details te doen!