Zijn er hier dames die ook last hebben gehad van voorweeen de laatste weken? en dan niet een uurtje maar echt de hele avond en nacht door? Ik heb t nu al 3 nachten achter elkaar om de 10 min, en best pijnlijk ook, om gek van te worden ! Mijn kleintje moet nog wel eventjes blijven zitten eigenlijk omdat ie een beetje aan de kleine kant is. Hebben jullie ook voorweeen gehad maar dat je nog niet hoefde te bevallen? groetjes!!
Ik heb wel voorween , maar niet zo heftig als jou.. Als ik het zo lees , dan denk ik ook niet dat het voorween zijn hoor.. Ik kan het mis hebben natuurlijk , dit is mijn eerste dus heb geen idee hoe ''echte'' ween dan moeten zijn , Als je ze al 3 nachten om de 10 min heb enzo.. Zou toch even met je vk/gyn bellen voor de zekerheid..
Ja heb ik gedaan... ze zegt dat het of begonnen is, of voorweeen zijn, maar t rare is dat t elke ochtend ophoud en dan pas weer s avonds uur of 8 verder gaat, echt heel raar! T is ook mijn eerste dus ik heb ook echt geen idee hoe het moet voelen... pijn doet het in ieder geval wel haha...
Ja heb het al 7 weken! Met 32 weken had ik echte weeën en heb ik aan de weeënremmers gelegen en daarna is het eigenlijk niet meer gestopt. Het zakt wel steeds weer af en soms is het eventjes helemaal weg maar het komt helaas ook steeds weer terug. Heel vervelend, pijnlijk en slopend en van mij mag het nu onderhand wel eens doorzetten.
ik heb nu twee avonden gehad dat ik last had van voorweeen. Maar niet echt met regelmaar en ook niet de hele nacht door.. gelukkig..
Ik heb er ook al sinds 4 en een halve week last van. Soms idd ook heel regelmatig, 6,7,8,9 minuten. zelfs al een keer paar uur lang om de 3 minuten voorweeen gehad, maar waren nog niet stevig genoeg om echt verschil te maken. Tot nu toe zwakt het elke keer weer af. Er zijn uurtjes dat ik geen last heb, maar meer wel dan niet. Heel vermoeiend.... s6!
Ik heb ze inmiddels al 8 weken ongeveer en nog geen baby Allemaal voorwerk en dat is alleen maar mooi meegenomen voor als de bevalling begint. Zolang ze niet heftiger worden en sneller achter elkaar is er geen reden tot paniek zei de VK hier.
Ik wist niet dat dat zo lang aan kon houden ! moet zeggen dat mn dagen nu wel heel beperkt worden... Maar aan de andere kant gelukkig dat ie nu nog niet hoeft te komen...