wanneer beginnen jullie met shoppen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door MZS, 27 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Hier gewacht tot de 20 weken echo. Toen kamertje en kinderwagen besteld.
    Mijn tip: zorg dat je alles met een week of 32 in huis en klaar hebt. Ik moest nog best veel dingetjes in de laatste weken kopen terwijl ik helemaal geen zin meer had in shoppen. Had er niet zoveel energie meer voor en je wil je huis ook aan de kant hebben.

2. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Wij zijn ons nu aan het oriënteren, heerlijk om er mee bezig te zijn. Wij zijn ook van plan om niet alles in één keer te kopen maar verspreidt over de maanden heen.

3. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Toevallig vandaag het eerste pakje gekocht :) te vroeg, want over tien dagen hebben we de geslachtsbepaling en het is dus een meidenpakje. Maar ik kan het binnen 14 dagen terugsturen, dus als het tegen alle verwachting in toch een jongen is, is dat geen probleem :)

(Overtuigd van een meisje door gevoel en gevoel is met 12w5d door echoscopiste voorzichtig bevestigd adhv de nub, maar we mochten er nog niet op gaan shoppen zei ze ;) )

Ik kon deze aanbieding echt niet laten liggen!

Grote spullen die we nog nodig hebben koop ik pas als de kamer tot zover klaar is, want we hebben geen opslagruimte meer :) de kamer die we tot nu toe als opslag gebruikten voor vanalles word nu dus babykamer haha. Nog even flink uitruimen dus!

4. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Hier met 15 weken (Toen we 't geslacht wisten) kamertje, kinderwagen e.d gaan bestellen. Wordt volgende week geleverd
    Na de 20 weken echo kleertjes enzo beginnen kopen

5. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Bij de eerste na de 20 weken alles gaan kopen.
    Kamertje hadden we via mp.
    Wandelwagen wel een nieuwe, deze hadden we besteld en konden we in week 34 ophalen (Dan zou ook pas de garantie in gaan)..
    Rond de 34 weken ben ik ook alles gaan wassen, toen had ik ook alles wel in huis.

Nu ik zwanger ben van de 2de hoeft er niet meer zoveel geshopt te worden.
    Wij willen het geslacht niet weten, maar ga nu toch wat jongenskleertjes kopen 2 of 3 setjes, meidenkleertjes heb ik nog van de eerste. Vond het bij ons meisje zo jammer, dat ik in de kraamweek haar geen meidenkleding aan kon geven...

Deel Deze Pagina