wanneer beginnen jullie?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door stiefmam02, 20 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    heb met de grote aankopen rond de 20weken gewacht.. omdat ik heel erg bang was dat het mis zou gaan.. maar heb van te voren wel overal gekeken waar ik het beste en niet al te duur kon halen

2. Myhiro

Myhiro Actief lid

13 okt 2012
    492
    0
    0
    Volgende week :) Het enige wat we tot nu toe hebben is enkele kleertjes, de wastafel en kinderwagen is besteld.

3. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Sinds 21 weken is alles klaar, meubeltjes verf behang en de kast hangt al vol.. Hoeven nog maar een paar dingetjes te kopen en te wachten op de komst van de kleine

4. Dotjes

Dotjes Bekend lid

17 okt 2012
    966
    394
    63
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord Holland
    Met 17 weken begonnen toen we wisten dat het een meisje is. Nu, bijna 20 weken, zijn we ook bijna klaar.
    Heerlijk gevoel!
    's zomers hebben mijn man, vader en schoonvader nagenoeg geen tijd (stucadoor, schilder en sluismeester) dus voordat hun drukke seizoen begint, wilde ik ze aan het werk gezet hebben.

Nu kan ik mooi de hele zomer rond en bol rondlopen, zonnen in de achtertuin, onbezorgd genieten van mijn verlof, kleertjes wassen, weekendjes weg gaan en genieten!

klaar is klaar zeg ik maar ;)

5. stiefmam02

stiefmam02 Actief lid

24 jan 2013
    222
    0
    0
    Werk als secretaresse
    Den Haag
    ja! zo wil ik het ook. alles ruim optijd klaar zodat je straks niet meer je hoofd teveel bij de babykamer hebt maar je kan richten op jeElf met de dikke buik, je partner en je kleintje in je buik en lekker niks hoeft te doen behalve genieten van de zwaarste loodjes!

Deel Deze Pagina