Alternatief hoezen Kidz Impulz?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door username, 16 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Ik vraag me af of er een alternatief is voor de aankleedkussenhoezen voor het aankleedkussen van Kidz Impulz. We hebben een hoes die erbij hoort, maar ik vind ze niet zo geweldig.
    De maat is natuurlijk anders dan de reguliere aankleedkussens, dus bij de hema of prenatal kan ik het helaas niet vinden.

Wie weet een alternatief?

2. loesje26

loesje26 Bekend lid

5 feb 2009
    722
    0
    16
    rayon manager farmacie
    Oosterhout
    Wij hebben ook kidzimpulz en alleen die hoezen, maar gebruik ze al 3,5 jaar met veel plezier... Wat vind je er niet fijn aan?
    Je kan er misschien een wieghoeslakentje over doen of een ledikanthoeslaken?
    Ik heb er geen problemen mee dus ben wel benieuwd waar je tegen aan loopt?

3. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Misschien komt het omdat wij het kussen flink bij hebben gevuld, zodat hij wat steviger is. Maar de hoes maakt dat het kussen op sommige plekken ineen wordt geduwd. Aangezien de stof van het kussen nogal hard is, voelt dat niet lekker meer als je er met je handen over heen gaat. Dus kan me zo voorstellen dat dat niet prettig is als je er op moet liggen. Vandaar.

Een wieghoeslaken heeft ongeveer dezelfde maat als een normale aankleedkussenhoes. Dat gaat niet passen. Ledikanthoeslakens zijn dan weer heel ruim. Misschien nog wel het beste dan?

Iemand ervaring met het zelf maken van aankleedkussenhoezen?

Deel Deze Pagina