Wij zijn redelijk vroeg begonnen, toen we het geslacht wisten eigenlijk al, maar met het idee van als we dan even een weekje geen zin of tijd hebben is het in ieder geval ruim op tijd af. Nu is het nog niet helemaal af, want toevallig zijn we ook beide nog vrij laks hihi, dus tsja voor ons geldt: VROEG
Ik heb via MP goedkoop een prachtige babykamer kunnen overnemen en een babybox dus dat heb ik al, maar staat voorlopig in de kelder. We willen eerst liever nog verhuizen. In het nieuwe huis beginnen we direct aan de babykamer als de rest van het huis af is natuurlijk. Maar goed, het kan nog wat maandjes duren eer ik een ander huis heb dus
Ik had de kinderkamer ook al lang geleden besteld, zat ruim 3 maanden levertijd op, maar we hadden ook geen standaard kamertje uitgekozen. Heb wel al zonwering besteld en het kamertje helemaal geverfd, hoe minder ver je zwanger bent hoe makkelijker dat is om te doen lijkt me.. En het is ook leuk om steeds een beetje te doen, zodat je niet alles op het laatst hoeft te doen!
Meubeltjes zijn een aantal weken geschilderd en staan nu te luchten. Verder wel 2 overtrekjes en hoeslakens gekocht en 2 aankleedkussenhoezen maar verder nog vrij weinig. Dus ik moet nog wel het eea doen aan aankleding enzo. Kleertjes wassen enzo ga ik ook pas in mijn verlof doen. Dus ik wil volgende week en de week erop wel weer een beetje verder met alles af gaan maken. Als hij/zij (net als de vorige) rond de datum komt heb ik genoeg tijd (daar ga ik maar vanuit )
Hier kregen we pas de sleutel van ons nieuwe huis met 34 wkn.. Toen moest er nog het e.e.a. in het huis verbouwd worden, met 39 wkn was alles klaar en 4 dagen daarna lag onze kleine prinses er al in te slapen.. Dit keer beginnen we eerder hahah
wij hopen onze babykamer volgende week af te hebben qua schilderen, daarna het leuke: inrichten!!!! ik ben nu 31w zwanger. Vorige keer waren we al veel sneller met de babykamer, maar ja nu moest mn zoon natuurlijk ook een nieuwe stoere jongens kamer!!
Die van ons is afgelopen zondag afgemaakt . Nog wel wat kleine dingetjes hoor (gordijnen, lamp etc) maar de meubeltjes staan al . Geweldig!!
na de 20 weken echo pas gaan kopen. ben eind okt uitgerekend en de meubels worden eind aug geleverd. wel al lekker roze dekentjes en spulletjes en rompertjes en capejes gekocht.. heerlijk!!! de muren hebben we toen we hier kwamen wonen allemaal wit geverfd dus dat blijft zo. we doen het met de aankleding mooi kleuren. en leuke roze gordijnen natuurlijk!!
Wij hebben de kamer rond 26 weken afgerond.. Ben er superblij mee dat het klaar is want met deze hitte is het niks om te klussen!!
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wij hebben net wat behang getrokken en nieuw behang gekocht deze week..! Ik wil dat ie voor 30 weken af is (gaat makkelijk lukken hoor!) Wat de regel is weet ik niet, maar met een week of 32 zou ik 'm wel af hebben.
Hier met 12 weken de meubeltjes al besteld, zijn met 22 weken geleverd. In tussentijd moesten we nog ff wachten op de stucadoor, daarna alles kunnen verfen. Nu is bijna het hele kamertje al klaar, moeten nog uitzetraampjes verfen, gordijnen moeten nog gemaakt worden, klamboe nog gepimpt . Ben heel blij dat we al zo vroeg zijn, want ik sta elke dag een paar minuten te genieten en fantaseren in het kamertje. Hebben wel neutrale kleuren gekozen (was volgens mij 10 weken toen we 't uitzochten).
hee! Hier is het kamertje en alles al binnen! We gaan morgen de verf halen en dan gaat honeyman al schilderen maar we moeten dan nog 2 wkn wachten om de kamer te laten airbrushe. er komt een gedichtje op de muur maar ik kan niet wachten!! liefsx
Ben nu af en toe op marktplaats aan het kijken of er leuke meubeltjes te koop staan. Maar als we niets vinden dan gaan we in onze vakantie eind aug. op zoek naar de meubeltjes. In die weken willen we ook de kamer verven/behangen. Maar dat is niet zoveel werk. 2,5 jaar geleden is alles geverft incl kozijnen etc. Dus alleen een leuk eiffinger behangetje en wat muurverf denk ik, en dan klaar
Ik mag blij zijn als we dan een huisje hebben! Ik kom weer terug naar Nederland, en we hebben daar niets meer. We zijn nu internet al aan het afspeuren voor een huurhuisje, maar met een slaapkamer extra is de keus voor een beetje budget ineens erg beperkt! (man werkt thuis, dus 1 slaapkamer/kantoortje, en dan dus voor ons slaapkamer, en de kinderkamer.) alle 3 kamer appartementen in en om Den Haag vallen dan af. een flat doen we ECHT NIET (kan ik niet hebben, sorry) dus het word eigenlijk al kijken naar eengezinswoningkjes... en die liggen toch weer een prijscategorie hoger...
wij zijn al even bezig met het kamertje.. lekker vroeg begonnen zodat we niet hoefen te haasten.. de meubels hebben nu allemaal een nieuwe lik verf gekregen dus dat laten we lekker uitharden.. denk dat de volgende week gaan behangen of van het weekend ligt een beetje aan mijn pa of hij beter is of niet.. denk dat we over 2 weken al klaar zijnben zo benieuwt naar het eindresultaat. de foto's komen in het andere topic
Wanneer het bij ons gelukt is (1e ronde) dan gaan wij na de 1e echo's meteen beginnen. Onze dochter kwam met 27 weken en we hadden nog niks aan de kamer gedaan. Dus dat moest snel tussen alle drukte en spanning door voordat ze thuis kwam. Dus deze keer meteen beginnen haha. Hoewel ik er vanuit ga dat de baby dan blijft zitten tot minstens 37 weken. Groetjes
hier word het een halve volksverhuizing alles moet veranderd worden waarvan 1 kamer voor de middelste die helemaal afgewerkt moet wordne behangen en vloertje erin ,de babay kame is in principe klaar dat wissel ik gewoon om alleen als t ene meisje zou worden(heb al 2 jongens) dan word het ietsmeer een meisjes babykamer maar verder niet en o zolder moet ruimte gemaakt worden voor computer etc (daar slapen wij ook )als we het iedereen verteld hebben gaan we aan de slag,anders weet ik t wel weer dan loop ik me tmn dikke toeter alles te versjouwen enz.
Na de 20 weken echo zijn we begonnen, de babykamer was op voorraad dus die hadden we met 3 weken in huis.. Verder hoefde er niet veel gedaan worden alleen behangen en verven.. Zijn nu zover dat we de meubels in elkaar kunnen gaan zetten .. Hebben alles lekker op het gemak gedaan..
Wij zijn rond de 26e week begonnen met verven, een week later werden de meubels geleverd. (na een levertijd van 13 weken!) Inmiddels is alles nu klaar